فرماندار بهارستان: استفاده از ماسک در ادارات برای کارمندان و مراجعین و جلسات کاری اجباری است

خانجانی فرماندار بهارستان گفت:با توجه به افزایش تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا طی روزهای گذشته در کشور ، استفاده از ماسک برای تمامی کارمندان و ارباب رجوع هنگام مراجعه به ادارات بهارستان و برگزاری جلسات کاری اجباری است.



خانجانی فرماندار بهارستان گفت:با توجه به افزایش تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا طی روزهای گذشته در کشور ،  استفاده از ماسک برای تمامی کارمندان و ارباب رجوع هنگام مراجعه به ادارات بهارستان و برگزاری جلسات کاری اجباری است.
 به گزارش خبرنگارما ، خانجانی فرماندار بهارستان گفت:برای مقابله با سرایت بالای ویروس کرونا ،  رعایت فاصله گذاری فیزیکی و دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی همه افراد یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
او ادامه داد:با کاهش برخی محدودیت‌ها، شاهد افزایش تعداد مبتلایان به کرونا هستیم و نمیتوانیم به سلامت مردم بی‎توجه باشیم ، چرا که خسارت و تبعات ابتلا به این ویروس منحوس نگران کننده است .
فرماندار بهارستان ضمن دعوت از همه مردم برای رعایت توصیه های بهداشتی گفت:به منظور حفظ سلامت شهروندان و مقابله با شیوع بیشتر کرونا ، استفاده از ماسک برای همه کارمندان و مراجعین به ادارات شهرستان بهارستان لازم و اجباری است .