دیدارنمایندگان استان يزد با رییس سازمان ملی استاندارد ایران انجام شد

در ابتدای سال جهش تولید؛

در ابتدای سال "جهش تولید"تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور مدیرکل اداره استاندارد استان یزد با رییس سازمان ملی استاندارد ایران دیدارو گفتگو کردند.


در ابتدای سال "جهش تولید"تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور مدیرکل اداره استاندارد استان یزد با رییس سازمان ملی استاندارد ایران دیدارو گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد،جوکار،دشتی و میرمحمدی نمایندگان مردم شریف شهرستان‌های یزد و اشکذر،اردکان، میبد و تفت با حضور در دفتر ستاد مرکزی سازمان ملی استاندارد ایران با رییس و معاونان این سازمان در خصوص چگونگی رفع موانع تولید واستمرار کیفیت و استاندارد استان تشکیل جلسه دادند.
مدیرکل اداره استاندارد استان یزد در مصاحبه با خبرنگار اداره
 روابط عمومی گفت:از آن جایی که استان یزد چهارمین استان صنعتی کشور می‌باشد ، داشتن دوایر قوی‌، توانمند و درخور این جایگاه مورد نیاز استان است .
محمد رضا زارع بنادکوکی افزود:ضرورت توسعه اداره کل استاندارد استان یزد با توجه به جایگاه صنعتی این منطقه در کشور و ماموریت‌های محوله مشهود بوده و با عنایت به پراکندگی جغرافیایی این استان، تکمیل و راه اندازی دوایر شهرستانی طی برنامه‌ای دوساله مورد انتظار است.
وی ادامه داد:با توجه به اينكه استان یزد قطب صنعت كاشي و سراميك در كشور مي‌باشد، به منظور ارزیابی و ارتقاء این محصولات با هدف توسعه صادرات پایدار،راه‌اندازی آزمایشگاه مرجع در این زمینه بسیار محسوس است.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران نیز در این دیدار با اشاره به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد گفت:این قانون وزین با تلاش ارزشمند نمایندگان محترم مجلس دهم به نتیجه رسید که ضمن ارتقای جایگاه سازمان ،باعث شد تا مسئولیت‌ها و وظایف استاندارد درسطح گسترده تری در کشور افزایش یابد.
نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت استاندارد ابراز داشتند: تقویت استاندارد در استان یزد که چهارمین قطب صنعتی کشور محسوب می‌شود، بسیار قابل تامل است و توسعه صادرات محصولات با کیفیت و استاندارد امری ضروری می‌باشد که وکلای مردم ،آماده همکاری برای رفع خلاء‌های قانونی استاندارد در مجلس جدید هستند .