بازسازی و بهره برداری از کاروانسرای تاریخی ینگی امام؛ از اهداف مدیریت شهری

شهردار هشتگرد:

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد با نماینده شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد با نماینده شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست در خصوص همکاری و تعاملات فی مابین، همچنین حمایت نماینده مجلس برای پیگیری و رفع مشکلات مدیریت شهری هشتگرد مطرح گردید و درباره مسائل و مشکلات شهر هشتگرد
بحث و گفتگو نموده و راهکارهای لازم را برای توسعه شهر ارائه کردند.
علی جوادی رئیس شورای اسلامی هشتگرد به بخشی از مشکلات و معضلات موجود در شهر از قبیل ترافیک عبوری و عدم تعریض برخی از معابر اشاره کرد .
جوادی تعریض ادامه بلوار شهید اژدری را یکی از راه‌های برون رفت از ترافیک موجود دانست که با همکاری و مساعدت مالکین مجاور
طرح توسعه، مسیر جایگزینی در موازات بلوار امام(ره)و بلوار امام خامنه ای در امتداد بلوار خبرنگار ایجاد شده و میتواند بلوار شهید قاسم سلیمانی را به‌ بلوار مصلی و در ادامه به بلوار سپاه متصل نماید.
شهردار هشتگرد به بخشی از مشکلات شهری در زمینه‌های فرهنگی و گردشگری اشاره کرد و بازسازی و بهره برداری از کاروانسرای تاریخی ینگی امام را یکی از اهداف مدیریت شهری دانست .
شهردار هشتگرد برای برگزاری نشست مشترک با مسئولین اداره میراث فرهنگی جهت ترمیم و بهسازی و بهره برداری از این مجموعه بی نظیر اعلام آمادگی کرد و افزود:امیدواریم با حمایت و مساعدت نماینده محترم مجلس ، شهرک ینگی امام به عنوان مرکز فرهنگی و گردشگری استان مطرح گردد .
در ادامه  این نشست دیگراعضای شورای اسلامی شهر نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و آمادگی مدیریت شهری هشتگرد برای در اختیار نهادن ۳ هکتار زمین جهت احداث بیمارستانی مجهز و نیز جانمایی و ساخت مرکز تجاری بزرگ استان البرز با مشارکت بخش خصوصی از آن جمله بوده است .
دکتر حدادی نماینده مجلس شهرستان‌های غرب استان البرز نیز با تقدیر از  تلاش‌های شهردار و اعضای شورا در خدمات رسانی به شهروندان خواستار پیگیری مجدانه و برگزاری جلسات مشترک در محل شورای شهر برای برنامه ریزی جهت رفع مشکلات و تسریع در اجرای طرح‌های پیشنهادی شد .