بهسازی جاده روستاهای منطقه سلیران بخش عنبر انجام شد

به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان؛

به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عملیات بهسازی و ایمن سازی بخشی قسمتی از جاده روستاهای منطقه سلیران بخش عنبر انجام شد .


به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عملیات بهسازی و ایمن سازی بخشی قسمتی از جاده روستاهای منطقه سلیران بخش عنبر انجام شد .
این پروژه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت ،  ایمن‌سازی و تسهیل در تردد روستاییان مجاور چاه های نفت این منطقه و با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت در مدت زمان 6 ماه و با صرف اعتباری بالغ بر 000ر000ر210ر3 ریال انجام شد  .
در این پروژه که در مجاورت روستای جاجو و روستای سلیرون صورت گرفت ، یک دستگاه پل 2 دهانه ای به طول 10 متر به همراه دیوار حائل سنگی در جهت محافظت از جاده در برابر خطرات نشست و رانش هنگام بارندگی  لایروبی دره ، خاکبرداری و خاکریزی به مقدار 4300 متر مکعب بتن ریزی و سنگ کاری به مقدار 775 متر مکعب - ترانشه زنی و اصلاح هندسی دید و مسیر  اجرای کانال سنگی در شانه بمنظور هدایت و دفع آب باران و جلوگیری از شکستگی و آب شستگی جاده ، اجرای کانال خاکی و اجرای سنگفرش کف جاده در دو طرف پل اجرا گردید .
با این اقدام بخش‌هایی از این مسیر که در بارندگی‌های سال‌های قبل دچار آسیب شده و موجب بخطر افتادن جان شهروندان شده بود با همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ایمن‌سازی و تردد روستاییان و ساکنین مجاور چاه های نفتی این منطقه تسهیل گردید .
لازم به توضیح است که شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیش از این و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و ارایه خدمات عام المنفعه به شهروندان و مجاوران چاه ها و تأسیسات نفتی حوزه عملیاتی‌اش اقدام به بهسازی و مرمت بیش از 750 کیلومتر از راه های روستایی نموده است .