تعمیر و بازسازی شکستگی خط ۶۰۰ میلی متری چدن داکتیل در پرند

در آبفای جنوبغربی استان تهران انجام شد؛

پس از ترمیم شکستگی خط ۶۰۰ میلی متری چدن داکتیل توسط نیروهای امداد و حوادث ، خط مذکور مجددا در مدار بهره برداری قرار گرفت .



پس از ترمیم شکستگی خط 600 میلی متری چدن داکتیل توسط نیروهای امداد و حوادث ، خط مذکور مجددا در مدار بهره برداری قرار گرفت .
به گزارش خبرنگارما، مدیر امور آبفای شهر پرند با اعلام این خبر اظهار داشت : با عنایت به ایجاد حادثه و شکستگی خط انتقال 600 میلی متری چدن داکتیل این شهر که در اثر برخورد با یکدستگاه بلدوزر مربوط به شرکت عمران پرند در حین عملیات تسطیح اراضی 130 هکتاری رخ داد و علاوه بر هدر روی قابل توجه آب شرب موجب خسارت زیادی به خط و شبکه نیز گردید که با تلاش و کوشش همکاران امداد و حوادث در کمترین زمان ممکن خط مذکور ترمیم و راه اندازی شد .
محسن لشگری با اشاره به مشخصات این عملیات یادآور شد: این عملیات در ابتدای فاز 6 شهر پرند و شامل خط 600 میلی متری
چدن داکتیل انجام شد که با استفاده از آن انتقال و تامین بیش از 20 هزار واحد مسکونی واقع در فاز 6 صورت می‌پذیرد  و متاسفانه به دلیل عدم هماهنگی با امور آبفای پرند و عدم آشنایی با محل خط انتقال موجب وسعت شکستگی و ترک خط از چند محل شده بود که با صرف هزینه ای معادل 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری و داخلی و توسط نیروهای امداد و حوادث آبفای شهر پرند و ظرف 3 ساعت انجام و خط مذکور در مدار بهره برداری قرار گرفت . مهندس لشگری خاطر نشان کرد: همزمان با اجرای این عملیات نصب و راه اندازی یک دستگاه شیرخط جدیدی نیز به منظور مدیریت لازم در مواقع بروز حوادث بر روی این خط اجراء گردید .