خدمات غیر حضوری شرکت افزایش می‌یابد

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

با توجه به اهمیّت حفظ سلامتی شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای سیاست‌های فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، خدمات غیر حضوری شرکت گاز افزایش می‌یابد.


با توجه به اهمیّت حفظ سلامتی شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای سیاست‌های فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، خدمات غیر حضوری شرکت گاز افزایش می‌یابد.
سخنگوی این شرکت در توضیح این خبر گفت: با توجه به عدم مراجعه کنتورخوانان به درب منازل، در راستای ارائه خدمات غیر حضوری و به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، تا اطّلاع ثانوی قرائت کنتورهای گاز توسط مشترکین انجام خواهد شد.
غلامرضا قنبری افزود: با توجه به زیرساخت‌های طرّاحی شده در این شرکت و در راستای کاهش مراجعات حضوری، مشترکین محترم به منظور دریافت قبوض گاز هر دوره 45 روزه می‌بایست ارقام سیاه رنگ شمارشگر کنتور خود را از طریق تلفن گویای ۲۱۹۴ و یا با ارسال کد دستوری شماره اشتراک*ارقام سیاه رنگ شمارشگر کنتور به سامانه پیامکی 100002194 ثبت نموده و برای دریافت خدمات الکترونیکی اشتراک گاز خود، میتوانند از طریق تلفن گویای 2194 و ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۱۹۴ و دریافت راهنمای خدمات، اقدام نمایند.
وی تشریح کرد: راهنما و نحوه ارائه خدمات حضوری و الکترونیکی شرکت در شرایط کنونی به صورت جامع از طریق سایت این شرکت به آدرس: www.nigc-eazar.ir بخش خدمات الکترونیکی قابل دسترسی می‎باشد.
قنبری در توضیح سایر خدمات و سامانه‌های الکترونیکی شرکت توضیح داد: سامانه 194 شرکت بصورت شبانه روزی برای خدمات امدادی در زمان وقوع حوادث و اتفاقات گاز و همچنین سامانه تلفن گویای 3194 راه ارتباطی برای دریافت و رسیدگی به درخواست‌‎ها و شکایات مردمی می‌باشد.