اصلاح و بازسازی چهارحلقه چاه در چهاردانگه

با عملیات مهندسی ارزش ، چهار حلقه چاه در شهر چهاردانگه اصلاح و بازسازی و وارد مدار بهره برداری گردید.



با عملیات مهندسی ارزش ، چهار حلقه چاه در شهر چهاردانگه اصلاح و بازسازی و وارد مدار بهره برداری گردید.
مدیر آبفای چهاردانگه گفت: با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و ششصد میلیون ریال عملیات اصلاح و بازسازی چهار حلقه چاه در شهر چهاردانگه انجام و به اتمام رسید.
محسن آذری با اعلام خبر مذکور اظهار داشت: موضوع به روزرسانی و اصلاح و بازسازی چاه‌های قدیمی آب شرب همواره در دستور کار این امور قرار گرفته و به منظور ارتقاء کمی و کیفی آب استحصالی و به روز رسانی تجهیزات و چاه‌ها مطابق برنامه ریزی و اولویت بندی صورت گرفته انجام می‌پذیرد . وی خاطر نشان کرد: باتوجه به تقارن فصل گرم ، شیوع بیماری کرونا و افزایش قابل توجه آب آشامیدنی در مقایسه با ادوار قبلی، در همین راستا و لزوم تامین مطلوب و مستمر آب در مواقع پیک مصرف و کسب رضایت مشترکین موضوع بهسازی و به روز رسانی چاه‌های تعطیل و نیمه فعال در دستور کار قرار گرفته وانجام می‌پذیرد. مدیر امور آبفای شهر چهاردانگه ضمن تشریح اقدامات انجام شده در این خصوص یاد آور شد: در این خصوص و با وجود خرابی و بریدگی جدار و نیاز به مهندسی مجدد چاه‌های تحت پوشش ، تجهیز و بهسازی تاسیسات سرچاهی و به روز رسانی لوله جدار و رفع دفرمگی و بازسازی تعداد چهار حلقه چاه به شماره های
 1 ، 15 ،16 و 91 با هزینه ای معادل 3 میلیارد و ششصد و بیست میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی و جاری اقدام شد و نهایتا چاه‌های مربوطه با مجموع دبی 57 لیتر بر ثانیه مجددا در مدار توزیع و بهره برداری قرار گرفتند .