تماس باشگاه یوونتوس با کاوانی

مدیران باشگاه یوونتوس سعی در به خدمت گرفتن ادینسون کاوانی مهاجم پیشین تیم‌های ناپولی و پاری‌سن‌ژرمن دارند.


مدیران باشگاه یوونتوس سعی در به خدمت گرفتن ادینسون کاوانی مهاجم پیشین تیم‌های ناپولی و پاری‌سن‌ژرمن دارند.
شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» مدعی شد مدیران باشگاه یوونتوس پس از اینکه متوجه شدند که به خدمت گرفتن لوئیس سوارس از بارسلونا و ادین ژکو از رم دشوار است، حالا برای به خدمت گرفتن ادینسون کاوانی دست به کار شده‌اند.
مهاجم پیشین تیم‌های پالرمو و ناپولی که در پایان فصل اخیر قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسید، حالا بازیکن آزاد به شمار می‌رود. این مهاجم اروگوئه‌ای اخیراً تا آستانه پیوستن به بنفیکا پیش رفت، اما در نهایت به خاطر رقم دستمزد درخواستی او، این انتقال منتفی شد.
یوونتوس پیش از این در پی به خدمت گرفتن سوارس 33 ساله از بارسلونا بود، اما این مهاجم اروگوئه‌ای نیاز به مذاکره با بارسلونا برای فسخ قراردادش و گرفتن پاسپورت اروپایی دارد که این کار را برای پیوستن او به جمع راه‌راه پوشان تورین دشوار می‌کرد.
کاوانی اما به واسطه حضورش در ایتالیا بین سال‌های 2007 تا 2013 پاسپورت ایتالیایی دارد و می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد به یووه ملحق شود. در سوی دیگر رسانه‌های برزیلی اطمینان دارند که مهاجم چند فصل اخیر پاری‌سن‌ژرمن به گرمیوی برزیل ملحق خواهد شد.
یوونتوس پیش از کاوانی و سوارس، نسبت به جذب ادین ژکو از رم علاقه‌مند بود، اما این مهاجم بوسنیایی در نهایت برای پیوستن به تیم تحت هدایت آندره‌آ پیرلو متقاعد نشد و حالا یا در رم می‌ماند یا اینکه ممکن است به اینتر ملحق شود.
مدیران باشگاه یوونتوس هم که در پی یافتن جانشینی برای گونسالو ایگواین هستند، حالا با کاوانی تماس گرفته‌اند تا شرایط حضور او در جمع راه‌راه پوشان تورین را بررسی کنند.