سوءمدیریت برای حضور خبرنگاران در ورزشگاه‌ها ادامه دارد

دیدار استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی در شرایطی برگزار شد که خبرنگاران ورزشی از تهران پوشش رسانه‌ای این مسابقه را انجام دادند و ادمین‌های کانال‌های تلگرامی در داخل استادیوم امام رضا حضور داشتند.


دیدار استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی در شرایطی برگزار شد که خبرنگاران ورزشی از تهران پوشش رسانه‌ای این مسابقه را انجام دادند و ادمین‌های کانال‌های تلگرامی در داخل استادیوم امام رضا حضور داشتند.
به گزارش فارس، پس از آغاز مجدد رقابت های فوتبال ایران در دوران کرونایی اتفاقی عجیب رخ داد و آن هم ممنوعیت ورود خبرنگاران رسانه های مکتوب برای ورود به ورزشگاه برای پوشش بازی‌ها بود.
طبق پروتکل های تدوین شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش قرار بود ابتدا ۱۰ خبرنگار برای هر بازی در ورزشگاه حاضر شوند تا دیدارهای لیگ برتر و در ادامه جام حذفی را پوشش بدهند اما سازمان لیگ به دلیل ناتوانی در پاسخگویی و مدیریت در این رویه تصمیم گرفت راه ورود خبرنگاران رسانه های تاثیر گذاری که در سرما و گرما مسابقات مختلف را پوشش می دهند به داخل ورزشگاه ببندد!
در دربی نیمه نهایی جام حذفی در برخی نقاط ورزشگاه شاهد حضور تماشاگر بودیم و البته نکته تاسف آور حضور افراد متفرقه بود که با امتیازهایی خاص وارد جایگاه CIP و VVIP ورزشگاه آزادی شدند و حتی پسربچه نوجوان و دختربچه های خردسال هم در این جایگاه دیده شدند. مسئولان مربوطه هم در واکنش به این موضوع ادعا کردند حضور این افراد در استادیوم در حیطه وظایف آنها نیست و این افراد متفرقه با لابی نهاد‌های مختلف به استادیوم آمده‌اند.
به نظر می رسد تصاویری که برنامه‌های ورزشی صدا و سیما  بعد از دربی از حضور افراد متفرقه در چمن ورزشگاه آزادی برای گرفتن عکس یادگاری پخش می کردند هم مدیران سازمان لیگ را از خواب خرگوشی و بی تفاوتی آنها نسبت به خبرنگاران بیدار نکرد تا اینکه روز گذشته در فینال جام حذفی اتفاقی به مراتب تاسف بارتر رخ داد.
 حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ پس از برگزاری دیدار نیمه نهایی جام حذفی در اظهار نظری عجیب اعلام کرد حضور افراد متفرقه در ورزشگاه را به حراست این مجموعه گزارش داده و در صدد است شرایط حضور خبرنگاران در ورزشگاه را برای فینال این رقابت ها فراهم کند اما با این وجود در روی همان پاشنه قبلی چرخید و این بار حدود 400-500  هوادار و حتی ادمین های برخی کانال های تلگرامی با استفاده از یک ماسک و بدون رعایت سایر پروتکل های بهداشتی به ورزشگاه  امام رضا(ع) وارد شدند!