سانچس: بعد از اولین جلسه تمرین فهمیدم منچستریونایتد جای ماندن نیست

الکسیس سانچس می‌گوید که خیلی زود متوجه اشتباهش برای ترک آرسنال و پیوستن به منچستریونایتد در سال ۲۰۱۸ شد.


الکسیس سانچس می‌گوید که خیلی زود متوجه اشتباهش برای ترک آرسنال و پیوستن به منچستریونایتد در سال ۲۰۱۸ شد.
الکسیس سانچس بال شیلیایی تیم فوتبال اینتر که تابستان امسال انتقالش از منچستریونایتد به نراتزوری قطعی شد، اعتراف کرد که خیلی زود فهمید تصمیمش برای بازی در اولدترافورد اشتباه بوده است.
سانچس ماه ژانویه سال 2018 آرسنال را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد و با هنریک مخیتاریان هافبک ارمنی منچستریونایتد معاوضه شد. عملکرد او در منچستریونایتد آنقدر بد بود که شیاطین سرخ حاضر شدند فصل گذشته با پرداخت بیش از نیمی از حقوقش او را به اینتر قرض دهند. سانچس اما در اینتر احیا شد و به همین دلیل نراتزوری تصمیم گرفت قرارداد او را قطعی کند.
سانچس 31 ساله با انتشار یک پیام ویدئویی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام اعتراف کرد که به هیچ عنوان در منچستریونایتد روزهای لذت بخشی را تجربه نکرده است. او گفت: بعد از اولین جلسه تمرینم در منچستریونایتد متوجه خیلی از مسائل شدم. به خانه آمدم و از خانواده‌ و مدیر برنامه‌ام پرسیدم که آیا نمی‌توانم قراردادم با منچستریونایتد را فسخ کنم و به آرسنال برگردم؟ آنجا یک سری چیزها به درد من نمی‌خورد اما دیگر کار از کار گذشته بود و قرارداد امضا شده بود. ماه‌ها گذشت و من مانند همیشه جنگیدم. ما در آن زمان به عنوان یک تیم، متحد نبودیم. خبرنگاران هم بدون آنکه اطلاعاتی داشته باشند، چیزهایی می‌گفتند که آزاردهنده بود. بازیکنان سابق هم حرف می‌زدند و خبر نداشتند که در داخل باشگاه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. این چیزها مرا آزار می‌داد.
سانچس ادامه داد: عملکرد یک بازیکن به جو داخلی تیم وابسته است. او باید احساس کند که عضو یک خانواده است. ما اما در آن زمان شبیه یک خانواده نبودیم و این هم در زمین بازی انعکاس داشت. با این وجود اگر در آن زمان قرار باشد کسی را به خاطر عملکرد ضعیف من مقصر دانست، آن فرد خودم هستم. من از عملکرد خودم انتقاد می‌کنم و قبول دارم که باید بازیکن بهتری می‌بودم. با این حال همیشه همه از من انتقاد می‌کردند، حتی اگر چند دقیقه در میدان حضور می‌داشتم.
سانچس در دوران حضورش در اولدترافورد 45 بازی برای شیاطین سرخ انجام داد، 5 گل زد و 9 پاس گل داد. این در حالی بود که او در آرسنال در 166 بازی‌اش 80 گل زده بود.