خبر خوب معاون امور تعاون وزارت کار برای تعاونگران

معاون امور تعاون وزارت کار، از تشکیل کمیته رفع موانع مالی و اعتباری تعاونی‌ها خبر داد.


معاون امور تعاون وزارت کار، از تشکیل کمیته رفع موانع مالی و اعتباری تعاونی‌ها خبر داد.
به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد کبیری در جلسه ویدئوکنفرانس با مدیران کل استان‌ها و سرپرستی شعب بانک توسعه تعاون و نمایندگان صندوق ضمانت که با هدف وحدت رویه تامین منابع مالی در محل وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی برگزار شد، بر محورهای توسعه نوآوری و شفافیت تاکید کرد.
وی همچنین توسعه بازار در خصوص خطوط اعتباری تعیین شده برای توسعه کسب وکارهای تعاونی در حوزه‌های دانش بنیان و نوآوری، واحدهای تولیدکننده کرونا، مسکن، توسعه عمران شهرستانی و جذب این قبیل اعتبارات تا پایان سال را مورد تاکید قرار داد.
در این جلسه همچنین حجت اله مهدیان و مهدی حسین نژاد، مدیران عامل بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون ضمن ارایه گزارشی از روند اعتبارات جاری در دو موسسه یادشده بر هم افزایی بیشتر بانک توسعه و صندوق با محوریت ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کردند.
در ادامه جلسه پس از ارائه گزارش مدیران مناطق ۶ گانه کشوری و بحث و تبادل نظر در این خصوص دستورالعمل کمیته رفع موانع مالی و اعتباری تعاونی‌ها به امضا رسید.
این جلسه به منظور بررسی و پایش فضای کسب وکار شرکت‌های تعاونی و اهمیت و ضرورت هماهنگی‌های لازم با حوزه صف و استان‌ها درخصوص کمک به رفع موانع و مشکلات اعتباری تعاونی‌ها برگزار شد.