اریکسن: پیوستنم به اینتر تصمیم درستی بود

هافبک دانمارکی تیم فوتبال اینتر می‌گوید که از تصمیم خود برای ترک تاتنهام و پیوستن به نزاتزوری در ماه ژانویه پشیمان نیست.


هافبک دانمارکی تیم فوتبال اینتر می‌گوید که از تصمیم خود برای ترک تاتنهام و پیوستن به نزاتزوری در ماه ژانویه پشیمان نیست.
با سپری شدن هر یک از بازی‌های تیم فوتبال اینتر به نظر می‌رسد که وضعیت ستاره دانمارکی جدید این تیم، کریستین اریکسن هم بهتر می‌شود و او بیشتر با سبک بازی و فلسفه آنتونیو کونته خو می‌گیرد. مصداق آن هم عملکرد تأثیرگذار او در دو بازی اخیر نراتزوری به ترتیب مقابل ناپولی و سمپدوریا بوده است.
اریکسن 28 ساله در بازی معوقه تیمش مقابل سامپدوریا پاس گل اول اینتر را به روملو لوکاکو داد. او هفته گذشته مقابل ناپولی هم تنها گل تیمش را به ثمر رساند که البته آن گل منجر به صعود اینتر به فینال نشد. پاس گل شب گذشته او اما به اینتر کمک کرد که به بازگشت به کورس قهرمانی سری A امیدوار بماند.
اریکسن درباره تصمیمش برای ترک تاتنهام و پیوستن به اینتر به سایت رسمی این باشگاه گفت: وضعیت من هر روز دارد بهتر از دیروز می‌شود. فکر می‌کنم که تصمیم برای آمدن به اینتر تصمیم درستی بود. من اینجا هم از سوی هواداران هم از طرف هم‌تیمی‌هایم مورد حمایت واقع می‌شوم. عضویت در اینتر و اینکه این باشگاه مرا می‌‌خواست باعث افتخار من است. متأسفم که به خاطر شرایط به وجود آمده ما نمی‌توانیم جو همیشگی را در استادیوم‌های‌مان داشته باشیم اما جدا از آن، همه چیز دارد برای اعضای تیم ما خوب پیش می‌رود.
اریکسن در هفته‌های ابتدایی ورودش به اینتر آنطور که باید و شاید درخشان ظاهر نمی‌شد و به همین دلیل هم از سوی برخی از اهالی فوتبال ایتالیا از جمله پائولو دی‌کانیو، بازیکن سابق لاتزیو مورد انتقاد واقع می‌شد. دی‌کانیو حتی گفته بود که خرید اریکسن برای کونته دردسرساز خواهد شد.
اریکسن ضمن اعتراف به این موضوع که هنوز نتوانسته بهترین بازی‌هایش را برای اینتر انجام دهد، تأکید کرد که می‌تواند برای تیمش مهره‌ای تأثیرگذار باشد. او ادامه داد: نیمه اول بازی کلی فضا داشتیم و من از آن کلی استفاده کردم. در نیمه دوم سامپدوریا فضاها را بست و من نتوانستم آنطور که دوست داشتم بر بازی تاثیر بگذارم. فکر نمی‌کنم که شما هنوز اریکسن واقعی را دیده باشید. من از این هم بهتر می‌توانم بازی کنم و امیدوارم که گل‌های بیشتر بزنم. مقابل ناپولی گل زدم اما گلم کمکی به تیم نکرد به همین دلیل آن گل برایم اهمیت نداشت. مقابل سامپدوریا هم چند موقعیت داشتم و شاید با عجله‌ام مهاجمان تیم را دستپاچه کردم اما در دفعات بعدی سعی می‌کنم که بهتر از موقعیت‌هایم استفاده کنم.