دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره با ۱۱ فقره سرقت در منطقه گیلاوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری دو نفرسارق سابقه دار ساختمان های نیمه کاره با ۱۱ فقره سرقت درمنطقه گیلاوند این شهرستان خبر داد.



فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری دو نفرسارق سابقه دار ساختمان های نیمه کاره با 11 فقره سرقت درمنطقه گیلاوند این شهرستان خبر داد.
سرهنگ  حسین فاضلی در تشریح این خبر در گفت‌گو با خبرنگار آفرینش دماوند اظهار داشت: در پی وقوع سرقت ساختمان‌های نیمه کاره به شیوه مشخص در حوزه منطقه گیلاوند ، موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل کلانتری 12 گیلاوند این فرماندهی قرار گرفت.
وی  افزود: در پی گشت زنی هدفمند عوامل انتظامی کلانتری 12 گیلاوند طی دو عملیات جداگانه در ساعات بامدادی دو نفر سارق را حین سرقت در یکی از محله های گیلاوند دستگیر و جداگانه به کلانتری انتقال دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ادامه داد: پس از انتقال متهمان به کلانتری گیلاوند و انجام اقدامات اولیه احراز هویت مشخص گردید متهمان دارای اعتیاد شدید و سابقه سرقت بوده که با انجام بازجويی‌های فنی و شگردهای خاص پلیسی به عمل آمده متهمان لب به اعتراف گشوده و به 11 فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح منطقه گیلاوند اعتراف کردند.
سرهنگ فاضلی بیان داشت:متهمان پس از تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضايی معرفی و با قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در خاتمه با بیان اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست ، ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری شهروندان و الزام توجه به رعایت استانداردهای حفاظتی امکنه خصوصی و محل سکونت و بکارگیری نگهبان در ساختمان‌های نیمه کاره درخواست نمود، هر گونه تردد مشکوک خودرو و افراد را مخصوصا در ساعات شبانه را با شماره رایگان 110 به پلیس اطلاع دهند.