شهردار نظرآباد : تسریع در اجرای پروژه های عمرانی شهری در دستور کار معاونین و مسئولین قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری؛ جلسه شورای معاونین شهرداری نظرآباد با هدف بررسی مشکلات شهر و مطالبات شهروندان برگزار شد.در ابتدای این جلسه مصوبات جلسات گذشته پیرامون موضوعات عمرانی، فرهنگی و حوزه بحران شهر نظرآباد مورد بررسی قرار گرفت.



به گزارش روابط عمومی شهرداری؛ جلسه شورای معاونین شهرداری نظرآباد با هدف بررسی مشکلات شهر و مطالبات شهروندان برگزار شد.در ابتدای  این جلسه مصوبات جلسات گذشته پیرامون موضوعات عمرانی، فرهنگی و حوزه بحران شهر نظرآباد مورد بررسی قرار گرفت.
مهندس عسگری شهردارنظرآباد شورای معاونین را حلقه مشورتی مدیریت شهرداری در راستای ارتقای کیفیت خدمت رسانی به شهر و شهروندان عنوان کرد و گفت: چندین موضوع در شورای معاونین مصوب شد که خوشبختانه شاهد پیگیری و اجرای مصوبات از سوی هریک از حوزه های مربوطه بوده ایم.
عسگری ادامه داد: این فرآیند در تسهیل و تسریع سرعت اجرای طرح ها و پروژه ها و خدمت رسانی به شهروندان تاثیر به سزایی داشته است.
شهردار نظرآباد با بیان اینکه تسریع دراجرای پروژه های عمرانی شهری در دستور کار معاونین قرار داد و گفت: تمامی طرح‌های عمرانی و خدماتی باید دربازه زمانی تعریف شده و با کیفیت مناسب به اجرا دربیاید.
وی در پایان خاطرنشان کرد:جلسات شورای معاونین یکی ازراهکارهای تاثیرگذار برای حل و فصل و تسریع رسیدگی به مشکلات شهر محسوب می‌شود که به طور مستمر برگزار می‌گردد.