آغاز عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی استان اصفهان

معاون راهداری استان اصفهان:

معاون راهداری استان اصفهان از آغاز عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی استان اصفهان خبر داد.



معاون راهداری استان اصفهان از آغاز عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی استان اصفهان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما از اصفهان، فرزاد دادخواه اظهار کرد: بهسازی و ارتقا سطح کیفی رویه آسفالت محورهای مواصلاتی استان اصفهان به ویژه محورهای پرتردد ،نقشی مهمی در ایمنی تردد و رضایتمندی کاربران
جاده ای دارد.
وی با اشاره به شروع اجرای عملیات گسترده لکه گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی با توجه به مساعد شدن هوا و کاهش محدودیت‌ها توسط ستاد مبارزه با کرونا دراستان اصفهان تصریح کرد: مقاطع اولویت‌دار آسیب دیده  در محورهای شریانی و اصلی استان اصفهان تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.
دادخواه خاطرنشان کرد: هم اکنون عملیات آسفالت محور
زواره-اردستان به طول 5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان، عملیات بازیافت سرد قطعه سوم آسفالت محور اردستان-نایین  به طول 3.5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان، عملیات لکه‌گیری محور شریانی نجف آباد-خمینی شهر به طول 10 کیلومتر با اعتباری بالغ بر
 3 میلیارد تومان و عملیات آسفالت و لکه‌گیری محور وزوان-میمه-دلیجان تا انتهای حوزه استحفاظی استان اصفهان با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان  آغاز شده است.
معاون راهداری استان اصفهان با اشاره به آغاز عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت بادرود-اردستان به طول 14 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 3.5 میلیارد تومان، اضافه کرد: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور تیران_داران به طول 18 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 5.4 میلیارد تومان در اوایل خردادماه آغاز می‌شود.
دادخواه همچنین به عملیات آسفالت و لکه‌گیری تقاطع‌ها و دوربرگردان‌های واقع در محورهای شریانی استان اصفهان  اشاره کرد و افزود: بیش از دو میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده  و برنامه ریزی برای برگزاری مناقصات سایر محورها نیز در حال انجام است.
وی از عملیات اجرای روکش حفاظتی راه های فرعی و روستایی در سطح استان اصفهان در نیمه اول خردادماه خبر داد.
 معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان ادامه داد: سایر پروژه های تعریف شده در محورهای مواصلاتی استان اصفهان نیز پس از طی فرآینده های اداری آغاز به کار خواهند کرد.
وی ابراز امیدواری کرد:با تخصیص اعتبار لازم برای اجرای پروژه های سطح استان، سرعت اجرای پروژه افزایش یافته و موجبات رضایتمندی و آرامش مردم را فراهم آورد.