روز ارتباطات و روابط عمومی؛ نقطه عطفی برای ایجاد تحول و ارتقای كاركرد روابط عمومی‌ها

مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس:

مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس با بیان اینکه روابط عمومی با برقراری پیوند میان تشکیلات حاکمیتی و عموم مردم، نقش اثرگذاری در آگاهی‌بخشی و فرهنگسازی ایفا‌ می‌کند، گفت: روز ارتباطات فرصت مغتنمی است تا واحدهای روابط عمومی فعالیت‌های یک سال گذشته خود را پایش کرده و با انگیزه مضاعف و برنامه‌ریزی‌های هدفمند و اصولی، این روز را به نقطه عطفی برای ایجاد تحول و ارتقای کارکرد روابط عمومی تبدیل نمایند


مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس با بیان اینکه روابط عمومی با برقراری پیوند میان تشکیلات حاکمیتی و عموم مردم، نقش اثرگذاری در آگاهی‌بخشی و فرهنگسازی ایفا‌ می‌کند، گفت: روز ارتباطات فرصت مغتنمی است تا واحدهای روابط عمومی فعالیت‌های یک سال گذشته خود را پایش کرده و با انگیزه مضاعف و برنامه‌ریزی‌های هدفمند و اصولی، این روز را به نقطه عطفی برای ایجاد تحول و ارتقای کارکرد روابط عمومی تبدیل نمایند.
میثم آل‌حبیب ضمن تبریک  «روز ارتباطات و روابط عمومی» به فعالان این عرصه، اظهار داشت: نامگذاری یک روز در تقویم جهانی تحت عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نشان از اهمیت و جایگاه برجسته این مقوله در ساختارهای سازمانی و اداری دارد که در عین حال، مسئولیت سنگین مدیران و کارشناسان این عرصه را در تحقق رسالت اطلا‌ع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه یاد‌آوری می‌نماید.
وی تصریح کرد: در عصر حاضر، مفهوم ارتباطات و روابط عمومی به اندازه‌ای حائز اهمیت است که از آن تحت عنوان هنر هشتم یاد می‌کنند؛ چرا که
روابط عمومی با برقراری پیوند میان تشکیلات حاکمیتی و عموم مردم، نقش تعیین‌کننده و اثرگذاری در آگاهی‌بخشی، فرهنگسازی و تنویر افکارعمومی ایفا‌ می‌کند.  
مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس با بیان اینکه اهمیت روابط عمومی در دنیای امروز که عصر روشنگری و شفاف ‌سازی می‌باشد، دوچندان شده است، گفت: روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی است تا واحدهای روابط عمومی فعالیت‌ها و اقدامات یک سال گذشته خود را رصد و پایش کرده و با انگیزه مضاعف و همچنین با برنامه‌ریزی‌های هدفمند و اصولی، این روز را به نقطه عطفی برای ایجاد تحول و ارتقای کارکرد روابط عمومی تبدیل نمایند.
آل‌حبیب بیان کرد: حوزه ارتباطات در بحران جهانی شیوع کرونا نیز اثرگذاری و نقش برجسته خود را بر همگان ثابت کرد، به طوری که اجرای قرنطینه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت کنترل شیوع این بیماری، جز از طریق اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی درمورد ویروس کرونا امکانپذیر  نبود.
وی خاطرنشان کرد: اداره ارتباطات شورای اسلامی و شهرداری قدس نیز در یک سال سپری شده همواره تلاش و همت خود را بر انعکاس درست و دقیق برنامه‌ها و اقدامات مدیریت شهری قرار داده و با بهره‌گیری از ابزار‌های ارتباطی نوین از قبیل شبکه‌های اجتماعی، نشریات، فضای مجازی و محیط شهری، در راستای شفاف‌سازی و روشنگری گام برداشته و شهروندان شریف شهرقدس را در جریان اخبار و اطلاعات دقیق و به‌روز در حوزه اداره امور شهر قرار داده است.