خبـــــــر

۰

 گزارش یک رسانه صهیونیستی از تلاش اسرائیل برای تداوم فشار بر ایران
روزنامه اسرائیلی در گزارشی به تلاش اسراییل برای تداوم فشار بر ایران پرداخت به گزارش ایلنا، رسانه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی ضدایرانی نوشت: اسرائیل سعی کرده است تا تلاش‌ها را برای کاهش تحریم‌های بین‌المللی اعمال شده علیه ایران و تلاش برای مقابله با مانع‌تراشی برای ارسال کمکهای بشردوستانه بی‌اثر کند.این روزنامه به نقل از منابع دیپلماتیک آگاه، مدعی شد که اسرائیل به دنبال ادامه سیاست حداکثر فشار بر ایران، حتی در میان بحران کروناویروس است.منابع دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در این باره مدعی شدند: حتی اگر کمک‌های بشردوستانه وجود داشته باشد، باید اطمینان حاصل کرد که این امر به مقابله با ویروس اختصاص می‌یابد.

بغداد: همکاری امنیتی ایران، عراق، روسیه و سوریه ادامه دارد
فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که همکاری امنیتی این کشور با ایران، روسیه و سوریه ادامه دارد.به گزارش ایسنا به نقل از
شبکه النور، تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد: همکاری امنیتی چهارجانبه فرماندهی عملیات مشترک عراق با ایران، روسیه و سوریه در مبارزه با بقایای داعش همچنان ادامه دارد.الخفاجی در ادامه تاکید کرد: فرماندهی عملیات مشترک عراق برای دستیابی به اطلاعات جدید و هدف قرار دادن نیروهای داعش با ائتلاف چهارجانبه که متشکل از عراق، ایران، روسیه و سوریه است، همکاری می کند.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی؛
آمریکا در شورای حکام منزوی شده است
نمانیده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین، با انتقاد از تلاش‌های آمریکا برای از بین بردن کامل برجام، این توافق بین‌المللی را شاهکار دیپلماسی خواند.به گزارش  مهر، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی، با انتشار پیامی در توئیتر در واکنش به اقدامات آمریکا نوشت: اغلب کشورها دیدگاه متفاوتی (با آمریکا) دارند. آنها معتقدند که برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) شاهکار دیپلماسی بود؛ یک مشارکت اصلی برای تقویت رژیم منع اشاعه هسته‌ای در جهان.

دلار رشد قیمت را تجربه کرد
 صرافی‌های بانک‌ها از صبح روز، بیست و دوم اردیبهشت، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۶ هزار و 500 تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته با افزایش همراه بود.به گزارش اقتصاد نیوز، دلار مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار که روز قبل تا ۱۶,۲۱۰ (شانزده هزار و دویست و ده ) تومان رسیده بود، روز گذشته با رشد ۱.۷۵ درصدی به ۱۶,۵۰۰ (شانزده هزار و پانصد ) تومان رسید.