نظارت سختگیرانه بر رعایت نکات بهداشتی در مدارس بوشهر انجام می‌شود

استاندار بوشهر:

استاندار بوشهر گفت: نظارت سختگیرانه در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس بوشهر انجام می‌شود.


استاندار بوشهر گفت: نظارت سختگیرانه در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس بوشهر انجام می‌شود.
به گزارش مهر، عبدالکریم گراوند در آئین آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید در رصد پروتکل‌های بهداشتی مدارس اکیپ‌های بازرسی در استان بوشهر فعال می‌شوند.
وی تصریح کرد: به خانواده‌ها اطمینان داده می‌شود در بازگشایی مدارس رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا سخت‌گیرانه
رصد و کنترل می‌شود.
گراوند اضافه کرد: اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین سهل‌انگاری در رعایت پروتکل بهداشتی در مدارس انجام شود و به خانواده‌ها اطمینان داده می‌شود که نگران نباشند.
وی تصریح کرد: برای تعطیلی مدارسی که پروتکل‌ها رعایت نمی‌کنند لحظه‌ای تردید نمی‌کنیم و تمام موارد دستورالعمل‌های بهداشتی رصد می‌شود.
گراوند بابیان اینکه از هیچ کوششی برای رعایت نکات بهداشتی فروگذاری نمی‌شود و به خانواده‌ها اطمینان داده می‌شود که نگران نباشند گفت: تجهیزات و ابزار دانش آموزان تأمین می‌شود در این راستا قرار شد نهادهای حمایتی افراد تحت پوشش آنها، کمک کنند و دانش آموزان بی‌بضاعتی که تحت پوشش نیستند نیز ابزار لازم آنها هم تأمین می‌شود.
استاندار بوشهر با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های اینترنتی در نقاط روستایی و عشایری خاطرنشان کرد: در این راستا دستورهای لازم ارائه‌شده که تمام نقاط عشایری و روستایی از خدمات اینترنتی برخوردار شوند.