شاهین بیانی کارشناس و پیشکسوت فوتبال : استقلال به تفکرات غلط ساپینتو باخت

شاهین بیانی کارشناس و پیشکسوت فوتبال : استقلال به تفکرات غلط ساپینتو باخت


شاهین بیانی کارشناس و پیشکسوت فوتبال در خصوص شکست استقلال برابر سپاهان در هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر گفت: در روزی که استقلال می توانست با یک امتیاز اصفهان را ترک کند، تفکرات غلط ساپینتو باعث شد تا این تیم یک امتیاز را هم از دست بدهد و حالا شرایطش در جدول بدتر از گذشته شود.
وی با انتقاد از عملکرد ریکاردو ساپینتو گفت: عجیب است که یک سرمربی مدتهاست کنار یک تیم است، هر روز با آنها زندگی می کند، نوع تمرینات آنها را می بیند اما متاسفانه بعد از گذشت ۱۶ هفته هنوز نتوانسته به یک ترکیب ایده آل دست پیدا کند.
وی در ادامه انتقاد از انتخاب ترکیب این تیم گفت: هر روز یک بازیکن جدید و این باعث شده تا بین بازیکنان هماهنگی و زوج سازی به وجود نیاید. استقلال به تفکرات ساپینتو باخت و نمی دانم این تفکرات تا چه زمانی در استقلال ادامه خواهد داشت.
وی در مورد مصدومان و محرومان استقلال هم گفت: درست است که مصدومیت چند بازیکن کار را برای ساپینتو سخت می کند اما او با توجه به گذشت چندین ماه از حضورش در استقلال باید شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کرده باشد. برخی بازیکنان با لج بازی های او مدتهاست فقط تمرین می کنند و هیچ انگیزه ای هم ندارند. این اتفاق بد به استقلال ضربه زده و باعث شده امتیازات زیادی از دست برود.