ادموند اختر مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال : برای تیم ملی از مربی ایرانی استفاده کنیم

ادموند اختر مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال : برای تیم ملی از مربی ایرانی استفاده کنیم


ادموند اختر مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال  درباره وضعیت نیمکت تیم ملی و اینکه پیش‌بینی می‌کند چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، گفت: ما نزدیک به 10 سال به کی‌روش زمان دادیم، ولی او در سه جام جهانی دستاوردی برای تیم ملی نداشت و در جام‌ ملت‌ها هم نتوانستیم با این مربی قهرمان شویم. کارنامه کی‌روش نشان می‌دهد که باید از این مربی عبور کنیم، ولی مشخص نیست فدراسیون چه تصمیمی خواهد گرفت. ما می‌شنویم که شاید او بماند، ولی من معتقدم فوتبال ما با این مربی 10 سال عقب افتاد و ادامه همکاری با وی منطقی نیست.وی افزود : ما در سال‌های گذشته می‌توانستیم از مربی ایرانی استفاده کنیم، ولی این کار را نکردیم. واقعاً چه ایرادی دارد که یک بار مربی ایرانی را هم امتحان کنیم؟ قطعاً از این موضوع ضرر نخواهیم کرد.

بازگشت میلاد سرلک
یکی از بازیکنانی که با توجه به عملکرد درخشانش در سال منتهی به جام جهانی و حضور موثر در تیم ملی برای قرار گرفتن نامش در لیست نهایی ایران در قطر امید داشت، میلاد سرلک بود.
سرلک در همه اردوهای تیم ملی نیز شرکت داشت اما پس از آخرین اردوی تیم کی‌روش در تهران از لیست نهایی خط خورد و با مصدومیت به اردوی پرسپولیس برگشت.
این هافبک دفاعی در مدت اخیر در تمرینات گروهی و بازی‌های دوستانه غایب بود و به صورت اختصاصی تمرین می‌کرد تا نگرانی‌هایی در خصوص وضعیت او در دربی پایتخت به وجود بیاید.
با این حال شماره ۱۰ قرمزها در این هفته به تمرینات گروهی اضافه شد و در آخرین بازی دوستانه پرسپولیس پیش از شروع مجدد لیگ نیز به میدان رفت. سرلک همراه با کمال کامیابی‌نیا زوج هافبک دفاعی پرسپولیس را مقابل سپاهان تشکیل داده بود. با توجه به پا به توپ شدن این بازیکن خیال سرمربی و هواداران پرسپولیس در خصوص رسیدن او به دربی راحت شد.