لوکا مودریچ کاپیتان تیم ملی فوتبال کرواسی: این بدترین داوری بود که دیدم

لوکا مودریچ کاپیتان تیم ملی فوتبال کرواسی: این بدترین داوری بود که دیدم


لوکا مودریچ کاپیتان تیم ملی فوتبال کرواسی بعد از شکست سنگین برابر آرژانتین به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت.
به گزارش بی تی اسپورت ، تیم ملی فوتبال کرواسی در نیمه نهایی جام جهانی قطر به مصاف آرژانتین رفت و با سه گل شکست خورد.
لوکا مودریچ بعد از بازی گفت: به نظرم این بدترین داوری بود که دیدم و این را به این خاطر که شکست خوردیم نمی‌گویم بلکه این واقعیت است.
وی افزود : ما تیم برتر میدان بودیم و بهتر از حریف کار کردیم تا اینکه داور یک پنالتی نادرست به سود آرژانتین گرفت و روند بازی تغییر کرد.
این بازیکن با تجربه گفت: ما برای پیروزی و صعود به فینال به میدان رفتیم اما متاسفانه شکست خوردیم و از این شکست ناراحت هستیم. هنوز کار ما تمام نشده است و باید در رده بندی هم به میدان برویم و به دنبال پیروزی در بازی پایانی خود هستیم.وی افزود: به مسی تبریک گفتم او شایسته قهرمانی در جام جهانی است چرا که در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته است.

آلن شیرر اسطوره تیم ملی فوتبال انگلیس:
آرژانتین با شایستگی فینالیست شد
آلن شیرر اسطوره تیم ملی فوتبال انگلیس به ستایش از تیم ملی فوتبال آرژانتین پرداخت و این تیم را شایسته پیروزی برابر کرواسی و صعود به فینال دانست.به گزارش بی تی اسپورت ،تیم ملی فوتبال آرژانتین بازی بسیار خوبی را برابر کرواسی به نمایش گذاشت و توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند تا راهی فینال جام جهانی شود.
آلن شیرر اسطوره انگلیسی ها بعد از بازی گفت: به نظرم آرژانتین با شایستگی توانست به پیروزی دست پیدا کند و راهی فینال شود. آنها بازی را بسیار خوب آغاز کردند و از ابتدا تا انتهای بازی با آرامش کامل بازی کردند. به نظرم این بهترین بازی آرژانتین از ابتدای رقابت‌ها تاکنون بوده است.
او ادامه داد: وقتی شما مسی و آلوارز را در خط حمله دارید یعنی شانس پیروزی را در هر بازی دارید. آلوارز بسیار پر تلاش و دونده است و مسی هم که مهارت بسیار بالایی دارد و این نشان می دهد که آرژانتین شانس بسیار زیادی برای پیروزی در بازی یکشنبه دارد.