توسعه بخش کشاورزی؛ پیش شرط توسعه اقتصادی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان:

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان: توسعه بخش کشاورزی؛ پیش شرط توسعه اقتصادی



گرگان-قهرمان
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت:خودکفایی در محصولات استراتژیک کشاورزی استان،در جهت ایجاد اشتغال،افزایش سطح تولید و رشد اقتصادی استان گلستان نقش مهمی دارد.
عابدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان تصریح کرد:توسعه بخش کشاورزی،پیش شرط توسعه اقتصادی استان است.
عابدی رئیس سازمان افزود:با توسعه بخش کشاورزی،سایر بخش ها در استان به شکوفایی،رشد و توسعه دست خواهند یافت.
وی بیان کرد:در جهت ایجاد اشتغال در استان،خودکفایی در محصولات استراتژیک استان،بدون شک در بالابردن سطح تولید در استان و افزایش درآمد نقش دارد.
عابدی رئیس سازمان یادآور شد:بهره وری کشاورزی بر رشد اقتصادی استان،اثر معنی دار و مثبتی دارد و بخش کشاورزی در توسعه استان جایگاه خاصی دارد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان گفت:توجه به رشد کشاورزی در استان،آثار مطلوبی بر اقتصاد دارد و به لحاظ افزایش بهره وری و افزایش رشد تولید و تعامل با سایر بخش های اقتصادی استان،توانایی بالقوه زیادی در این بخش وجود دارد.
عابدی رئیس سازمان اظهار داشت:توسعه پایدار در همه حوزه های اقتصادی استان،به ویژه بخش کشاورزی امری بسیار مهم می باشد و توسعه استان در همه جنبه ها بایستی رعایت گردد و روند صعودی شاخص ها و اهداف و اثرگذاری در توسعه استان،در مسیر پیشرفت ترقی استان،
عامل موثری در مسیر توسعه ای استان است.
رئیس سازمان تاکید کرد:تفکر خود اشتغالی در بخش کشاورزی و پرداختن به کارآفرینی در بحث کشاورزی می تواند مانند نیرویی محرک برای توسعه استان قلمداد گردد.وی در ادامه مصاحبه،با اشاره به نقش مهم نیروی کار که از عوامل مهم در ایجاد تولید و ارزش افزوده است و می تواند زمینه اشتغال درصد زیادی از نیروی کار را در استان فراهم آورد به بیان مطالب مهمی پرداخت.