هدف اصلی صعود به جام جهانی نوجوانان است

حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان:

حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان: هدف اصلی صعود به جام جهانی نوجوانان است



حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان در مصاحبه‌ای که در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد گفت: برای هر شخصی باعث افتخار است که برای ایران و به خصوص نوجوانان و جوانانش قدمی بردارد. می‌خواهم کاری که آغاز کرده بودیم را این بار هر چند با بازیکنان جدید ادامه بدهیم. باید بیشتر کار کنیم تا به دور دوم راه پیدا کنیم و با کسب مقام در آسیا به جام جهانی صعود کنیم.در واقع برنامه اصلی من صعود به جام جهانی است و کار اصلی تیم از آن به بعد شروع می‌شود.
عبدی افزود: امیدوارم بازیکنان با استعداد ما تحمل و ظرفیت سخت کار کردن را داشته باشند. یک تیم بودن در همه جوانب کار اهمیت زیادی دارد. در آن دوره هم در ابتدای انجام بازی‌های دوستانه مانند تورنمنت کافا و چین بازیکنان نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند. نتیجه واقعی شناخت نقاط ضعف و قوت است و مهم کسب پیروزی در بازی‌های رسمی است. باید در جمع چهار تیم برتر آسیا برای صعود به جام جهانی قرار بگیریم و در جام جهانی نیز پایه‌گذاری یک تیم ملی برای آینده این مرز و بوم را در دستور کار داشته باشیم.
عبدی یادآور شد: تورنمنت پیش روی کافا نیز محلی برای آزمون بازیکنان خواهد بود و کسب نتیجه در این تورنمنت مطلقا اولویت‌ اصلی نخواهد بود. پس از آن نیز فرصت دعوت بازیکنان دیگر را خواهیم داشت اما در حال حاضر ۳۵ بازیکن را از میان نفرات استعدادیابی شده به اردو دعوت می کنیم تا در نهایت با ۲۳ در تورنمنت کافا شرکت کنیم.
وی گفت: نخستین اردوی تیم پنجم اردیبهشت با حضور بازیکنان آغاز خواهد شد و اولین گام ما برای مسابقات کافا با ۲۳ بازیکن خواهد بود.