محمدرضا کربکندی کارشناس فوتبال: سپاهان می تواند الدحیل را شکست دهد

محمدرضا کربکندی کارشناس فوتبال: سپاهان می تواند الدحیل را شکست دهد



محمدرضا کربکندی کارشناس فوتبال کشورمان  در مورد دیدار سپاهان مقابل پاختاکور که با برتری 2 بر یک شاگردان نویدکیا به پایان رسید گفت: بازی در نیمه اول تقریبا پایاپای بود اما پاختاکور خیلی بهتر از بازی رفت کار کرد. آن‌ها سعی داشتند با حفظ توپ، پاس‌های یک ضرب-دوضرب و پرسینگ، سپاهان را وادار به پاس رو به عقب کنند.
وی افزود: در نیمه دوم تا اواسط این نیمه، بازهم این پاختاکور بود که بهتر بازی می‌کرد ولی با تعویض های سپاهان روند بازی عوض شد و روی ارسال میلاد جهانی از سمت چپ، این تیم به گل رسید. ولی تیمی که می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا به گل برسد نباید به این راحتی و به فاصله کم گل بخورد.
وی در مورد بازی بعدی با الدحیل و اینکه آیا با این شرایط می‌توان امیدوار به پیروزی نماینده کشورمان در این دیدار بود، گفت:‌بله، الدحیل هم باخت داشته و تیم شکست ناپذیری نیست. با این حال بازی خطرناکی است. ضمن اینکه التعاون هم برای امتیاز گرفتن تلاش می‌کند. سپاهان بازی خیلی سختی پیش رو دارد ولی با این امیدواری، اگر تیم از نظر روحی روانی شرایط بهتری پیدا کند و از ترکیب مناسبی برخوردار شود، امیدواریم این اتفاق بیفتد. امیدوارم هر دو نماینده کشورمان راهی مرحله بعد شوند.