حشمت مهاجرانی: در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم

حشمت مهاجرانی پرافتخارترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران و مردی که سال‌ها پیش در سال ۱۹۷۸ برای اولین بار ایران را به جام جهانی آرژانتین برد.درباره گروه بندی ایران در جام جهانی گفت :در گروهی خیلی خوب قرار گرفته‌ایم ، گروهمان مناسب است. البته این را هم من و هم شما و هم تمام مردم می‌دانند که در جام جهانی هیچ گروهی آسان نیست و تمام رقبا برای این در بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی جهان شرکت می‌کنند که دیده شوند و بهترین نتایج را کسب کنند.


حشمت مهاجرانی پرافتخارترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران و مردی که سال‌ها پیش در سال ۱۹۷۸ برای اولین بار ایران را به جام جهانی آرژانتین برد.درباره گروه بندی ایران در جام جهانی گفت :
در گروهی خیلی خوب قرار گرفته‌ایم ،   گروهمان مناسب است.  البته این را هم من و هم شما و هم تمام مردم می‌دانند که در جام جهانی هیچ گروهی آسان نیست و تمام رقبا برای این در بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی جهان شرکت می‌کنند که دیده شوند و بهترین نتایج را کسب کنند.
وی افزود : وقتی از فوتبال انگلیس حرف می‌زنیم قدرت بدنی، سرعت و فیزیکی جسمانی برایمان تداعی می‌شود؛ این تخصص فوتبال انگلستان است که با کمک گرفتن از آن در سال‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و به فینال یورو نیز رسیده است. لیگ برتر انگلستان نیز در زمره بهترین‌ لیگ‌های دنیاست.