مجیدی نباید آن صحبت ها را مطرح می کرد

منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال:

منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط استقلال پیش از بازی جام حذفی مقابل نساجی مازندران،گفت : استقلال نتایج خوبی داشته اما از نظر فنی دچار فراز و نشیب بوده است.



منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  در خصوص شرایط استقلال پیش از بازی جام حذفی مقابل نساجی مازندران،گفت : استقلال نتایج خوبی داشته اما از نظر فنی دچار فراز و نشیب بوده است.
وی با اشاره به بازی هفته گذشته مقابل پیکان تصریح کرد: با این حال بازی با پیکان واقعا انتقاد آمیز بود. هرچند که از دقیقه چهل، 10 نفره شدند اما استقلال 10 نفره هم می‌توانست خیلی کارها انجام بدهد.
دروازه‌بان اسبق استقلال در خصوص بازی مقابل نساجی در یک چهارم نهایی جام حذفی، گفت: بازی ساده‌ای نیست. نساجی بازی به بازی بهتر می‌شود. ساکت الهامی با این تیم خیلی خوب کار کرده و آن را هجومی کرده است. در طرف مقابل استقلال هم تیمی آماده است و فکر می‌کنم بازی قشنگ و زیبایی را شاهد خواهیم بود. البته استقلال حرفه‌ای‌تر است و می‌تواند نتیجه را بگیرد.
وی افزود: با این حال جام حذفی جام شگفتی‌هاست و ممکن است خیلی اتفاقات بیفتد. تیم‌های زیادی از لیگ‌های پایین تر عملکرد خوبی داشتند و نتایج غیر قابل پیش بینی گرفتند. ممکن است بازی به وقت اضافه یا پنالتی کشیده شود و هر اتفاقی بیفتد. در پنالتی همه چیز 50-50 است و هر تیمی روحیه بهتری داشته باشد، ضربات بهتری به توپ می‌زند و برنده می‌شود.
رشیدی در مورد بیانیه نویسی که اخیرا بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داغ شده و روی اعصاب هواداران این دو تیم و همچنین اهالی جامعه فوتبال است، عنوان کرد: باید فقط به تیم خودشان کار داشته باشند. فرهاد مجیدی  افکار و ایده خودش را می‌گوید اما این صحبت ها که در کنفرانس انجام داد «که اگر من بودم دارم می‌زدند» را هم نباید مطرح می‌کرد.