غلامرضا فتح‌آبادی مهاجم پیشین فوتبال ایران : کیفیت لیگ پایین است

غلامرضا فتح‌آبادی مهاجم پیشین فوتبال ایران : کیفیت لیگ پایین است

 


غلامرضا فتح‌آبادی مهاجم پیشین فوتبال ایران درباره ارزیابی اش از نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر گفت: سال‌هاست که فوتبال ما رشد آن‌چنانی ندارد. در گذشته ستاره‌هایی در فوتبال ما بودند که باعث جذابیت بازی‌ها می‌شدند، هواداران با هر حرکتی ذوق‌زده می‌شدند و آنها را مورد تشویق قرار می‌دادند اما مدت‌هاست که این اتفاق در فوتبال ما رخ نمی‌دهد و شاهد بازی‌های زیبا از تیم‌های لیگ برتری نیستیم. علاوه بر این،
نیم فصل اول لیگ بیست و یکم پیشرفت آن‌چنانی نداشتیم و شاید به جرات بتوان گفت کیفیت مسابقات همانند سال‌های گذشته است. با توجه به اینکه فوتبال ما امکانات و شرایط خوبی حتی همانند لیگ‌های عربی هم ندارد، نباید انتظار بالایی داشته باشیم. باید به تیم‌ها امکانات و شرایط لازم را بدهیم تا از آنها انتظار پیشرفت داشته باشیم.
فتح‌آبادی در مورد حذف قطعی استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا هم خاطرنشان کرد: سیدبندی لیگ قهرمانان انجام شد و با همه وعده ‌وعیدها ، هیچ‌کدام از این دو تیم در سیدبندی حضور نداشتند. متأسفانه تا همین چند روز پیش هم مسئولان وعده می‌دادند که این مشکل حل خواهد شد و سرخابی‌ها به لیگ قهرمانان بازمی‌گردند اما آب پاکی روی دست سرخابی‌ها ریخته و وعده ‌وعیدهای پوچ هم مشخص شد. در این اتفاق هیچ‌کس پاسخگوی حذف نبود. همه، تقصیرها را به گردن دیگری انداختند و در پایان کار هم شاهد بودیم که خبری از دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان نیست.