نتایج سپاهان با این همه مهره و امکانات، نگران کننده است ، انتظارات از ذوب‌آهن بالا رفت

محمدرضا کربکندی کارشناس فوتبال کشورمان:

نتایج سپاهان با این همه مهره و امکانات، نگران کننده است ، انتظارات از ذوب‌آهن بالا رفت



محمدرضا کربکندی کارشناس فوتبال کشورمان ، در خصوص شکست سپاهان و ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که روز تلخی برای فوتبال اصفهان بود، گفت: بله، روز خوبی برای فوتبال اصفهان نبود و شکست سپاهان شگفتی بیشتری داشت.
وی با اشاره به وضعیت سپاهان افزود: سپاهان تیمی است که برای قهرمانی بسته شده و سرمایه‌گذاری کرده، از نظر حرفه‌ای یک باشگاهی کامل است. آنها خیلی خوب هزینه کردند و بهترین امکانات و بهترین بازیکنان را دارند. در هر پست حداقل دو بازیکن خوب در این تیم هست اما نتایجی که گرفته دور از انتظار بوده است.
کارشناس فوتبال با اشاره به تکرار بازی سپاهان مقابل آلومینیوم افزود: در لیگ برتر مقابل آلومینیوم در اراک صفر-صفر کردند. اما با وجود اینکه
 4 روز در اراک بودند شکست خوردند. در نیمه اول بازی پایاپایی انجام شد اما در نیمه دوم سپاهان موقعیت‌های خوبی به دست آورد. نمی‌دانم به خاطر فشار روی بازیکنان است یا مسائل دیگر که این نتایج رقم می‌خورند اما به هر حال این نتیجه‌گیری صدای همه را درآورده و برای طرفداران متعصب سپاهان نگرانی ایجاد کرده، قطعا این شرایط برای آینده خوب نیست.
کربکندی تصریح کرد: صبر هواداران تمام شده، سپاهان شکست‌های بدی در لیگ داشته و در این شرایط اگر نتیجه بازی با گل‌گهر هم برگردد وضعیت آنها در جدول بدتر می‌شود. سپاهان کادر فنی خیلی خوبی دارد اما مسأله این است که اعضای کادر فنی چقدر با هم هماهنگ هستند؟ قطعا قضیه فنی است. نوع فوتبال سپاهان قابل پیش‌بینی شده و حریفانش خیلی خوب نقاط قوت این تیم را می‌بندند.وی با اشاره به نوع بازی سپاهان گفت: این تیم باید تنوع تاکتیکی داشته باشد. باید برای بازی‌های مختلف پلن‌های مختلفی را در نظر بگیرند. سپاهان زیبا و چشم‌نواز بازی می‌کند اما وقتی نتیجه نگیرید روی همه ارکان باشگاه و اعضای تیم فشار ایجاد می‌شود. برای خودم هم جای تعجب دارد. همیشه گفته‌ام که سپاهان یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است چون چارچوب و امکانات استانداردی دارند. حتی شنیدم که با پرواز اختصاصی از اراک به اصفهان برگشتند یعنی از نظر امکانات شرایط خیلی خوبی دارند. خیلی نگران‌کننده است که با این هم نفرات و امکانات این طور نتیجه می‌گیرند. جام حذفی مسیر کوتاهی برای رسیدن به قهرمانی و کسب سهمیه بود که به این شکل از دست رفت.