مرتضی یکه کارشناس و پیشکسوت فوتبال : لیگ برتر پیشرفتی نداشته است

مرتضی یکه کارشناس و پیشکسوت فوتبال : لیگ برتر پیشرفتی نداشته است

 


مرتضی یکه کارشناس و پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این پرسش که نیم فصل اول لیگ برتر نسبت به فصل گذشته پیشرفتی داشته یا خیر گفت: به جرأت می‌توانم بگویم لیگ ما پیشرفت آنچنانی نداشته است. بیشتر زمین‌های تیم‌های لیگ برتری که در آن بازی می‌کنند از کیفیت بالایی برخوردار نیست. امکانات اولیه را نداریم و همین مساله باعث شد که یکی از تلخ‌ترین اتفاقات در فوتبال ما رقم خورده و تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شوند.
وی افزود: زمانی فوتبال ما پیشرفت خواهد کرد که همه ابزار و امکانات در اختیار باشگاه‌ها باشد، زمین تمرین مناسب، ورزشگاه اختصاصی، نبود مشکلات مالی و مسائل دیگر باعث می شود تا یک تیم پیشرفت کند اما این ابزارها و امکانات در فوتبال ما نایاب است بنابراین نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که فوتبال ما سال به سال حرکت رو به جلو داشته باشد.
وی اضافه کرد: امیدوارم هر چه زودتر و با شروع نیم فصل دوم تماشاگران بتوانند به ورزشگاه بیایند. نبود آنها تاثیر منفی در فوتبال ما گذاشته با توجه به اینکه خوشبختانه بیشتر مردم واکسن زده اند و دیگر شرایط گذشته وجود ندارد باید امیدوار باشیم که با هماهنگی مسئولان وزارت بهداشت و فدراسیون فوتبال علاقه مندان بتوانند به ورزشگاه‌ها آمده و از تیم‌های محبوب شأن حمایت کنند.