اعلام زمان برگزاری آزمون کاردانی نظام جدید

سخنگوی سازمان سنجش :

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از زمان برگزاری آزمون کاردانی نظام جدید و ثبت‌نام ۹۰۰۰ نفر برای شرکت در این دوره خبر داد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از زمان برگزاری آزمون کاردانی نظام جدید و ثبت‌نام  ۹۰۰۰ نفر برای شرکت در این دوره خبر  داد.
فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با دانشجو بیان کرد: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای پذیرش در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی در سال ۱۴۰۰ از روز یکشنبه۳۰ خردادماه آغاز شده است و داوطلبان برای ثبت‌نام تا روز یکشنبه ششم تیرماه فرصت دارند.
زرین‌آمیزی با بیان اینکه تاکنون ۹ هزار و ۸۱ داوطلب برای این دوره ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی در سایت سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org منتشر شده است و با توجه به اینکه ثبت‌نام و انتخاب رشته همزمان در یک مرحله انجام می‌شود، متقاضیان باید با توجه به رشته محل‌های اعلام شده، رشته محل‌های مورد علاقه خود را در سامانه ثبت کنند.
وی با اشاره به اینکه پذیرش در تعدادی از رشته‌های امتحانی دوره‌های کاردانی نظام جدید به صورت بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت خواهد پذیرفت، گفت: برای دوره‌های با آزمون این دوره داوطلبان باید از سه‌شنبه ۱۹ مرداد تا پنجشنبه ۲۱ مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ (برای آن دسته از مجموعه‌های ثبت نامی که پذیرش آن‌ها با آزمون است) در روز جمعه ۲۲ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد  شد.