خبـــر

۰

سه گزینه پیش‌روی یوونتوس برای رابیو
هافبک فرانسوی راه‌راه پوشان تورین در لیست فروش این باشگاه ایتالیایی قرار دارد.
در حالی که آینده حرفه‌ای آدرین رابیو در یوونتوس در هاله‌ای از ابهام است، نشریه «اکیپ» فرانسه گزارش داد، باشگاه یوونتوس در تابستان پیش‌رو سعی خواهد کرد آدرین رابیو را به باشگاهی دیگر واگذار کند. مدیران باشگاه یوونتوس حاضر هستند این هافبک فرانسوی را در صورت به خدمت گرفتن یکی از هافبک‌های منچستریونایتد (پل پوگبا)، چلسی (جورجینیو) و بارسلونا (آرتور) وارد معامله کنند.
رابیو اما تمایلی به پیوستن به یکی از این سه تیم ندارد و ترجیح می‌دهد به اورتون ملحق شد که هدایتش برعهده کارلو آنچلوتی است، مربی‌ای که سابقه کار زیر نظر او در پاری‌سن‌ژرمن را داشته است.
رابیو که بین سال‌های 2012 تا 2019 در پاری‌سن‌ژرمن عضویت داشت، تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست، اما اوضاع در اولین فصل حضورش در جمع راه‌راه پوشان تورینی طبق خواسته او پیش نرفت.
به نظر می‌رسد مائوریتزیو ساری اعتقاد چندانی به این هافبک 25 ساله ندارد و این فصل تنها در 24 بازی (1550 دقیقه از 2160 دقیقه ممکن) از رقابت‌های مختلف به او بازی داده است.
ساری علاقه زیادی به همکاری مجدد با جورجینیو دارد، هافبکی که در ناپولی با او همکاری داشت و زمانی که هدایت چلسی را برعهده گرفت، او را با خود به این تیم انگلیسی برد.

نیمار:
سخت در حال تمرین هستم
ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید سخت در حال تمرین است تا آمادگی خود را حفظ کند.
با مختومه اعلام شدن فصل 20-2019 لوشامپیونه فرانسه و معرفی پاری‌سن‌ژرمن به عنوان قهرمان این رقابت‌ها، شاگردان توماس توخل حالا باید خود را آماده حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کنند، جایی که موفق شدند با شکست 3 بر 2 بوروسیا دورتموند در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کنند.
نیمار 28 ساله در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره وضعیت این روزهای خود گفت: در حال حاضر هدفم این است آماده باشم تا زمانی که به ما برای بازگشت به فعالیت‌های باشگاهی چراغ سبز نشان دادند، بتوانم در بهترین شرایط ممکن آنجا باشم. سخت تمرین می‌کنم، درست با همان ریتم و تناوبی که در باشگاه داشتم.وی افزود: حتی می‌توانم بگویم که سخت‌تر از گذشته تمرین می‌کنم و با فعالیت‌های بیشتر سعی در جبران عدم بازی کردن‌مان دارم. ریکاردو روزا، مربی بدنساز برنامه‌ای برایم تدوین کرده که با پیروی از آن تمرینات آماده‌سازی‌ام را انجام می‌دهم. دلم برای رقابت کردن تنگ شده استنیمار در رقابت‌های فصل جاری با وجود مصدومیتی که به آن دچار شد و از دست دادن چند بازی ابتدایی فصل، آمار 18 گل‌زده در 22 بازی را از خود به ثبث رسانده که سه گل از این بین را در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند.

سهمیه‌های اروپایی برای لژیونرهای ایرانی؛
کلوب بروژ به عنوان قهرمان لیگ بلژیک معرفی شد
تیم کلوب بروژ به عنوان قهرمان لیگ برتر فوتبال بلژیک شناخته شد.
در جلسه سرنوشت‌ساز سازمان ژوپیلر لیگ بلژیک با باشگاه‌‌ها قهرمانی کلوب بروژ در فصل جاری این رقابت‌ها مورد تایید اکثریت قرار گرفت. کلوب بروژ برای کسب این عنوان نیازمند آرای 80 درصدی باشگاه‌ها بود.
ژوپیلر لیگ بلژیک ماه مارس به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد و پس از دستور شورای امنیت این کشور مبنی بر ممنوعیت برگزاری رویدادهای جمعی ورزشی نیمه‌کاره ماندن این رقابت‌ها در دستور کار باشگاه‌ها قرار گرفت.بر اساس تصمیم سازمان ژوپیلر لیگ بلژیک تیم واسلند به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند و یکی از تیم‌های لوون یا برشوت جایگزین این تیم خواهد شد.تیم‌های خنت (میلاد محمدی) و شارلوا (علی قلی‌زاده و یونس دلفی) سهمیه‌ حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را به دست آوردند.