تحقق توسعه کشت گلخانه‌ای برای ۵ هکتار از اراضی کشاورزی دماوند تا پایان سال

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند:

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند با بیان اینکه ۲۳.۲ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان ریز کشت گلخانه‌ای است، گفت: توسعه کشت گلخانه‌ای برای ۵ هکتار از اراضی کشاورزی دماوند تا پایان سال ۹۹ محقق خواهد شد.

تحقق توسعه کشت گلخانه‌ای برای ۵ هکتار از اراضی کشاورزی دماوند تا پایان سال

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند با بیان اینکه 23.2 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان ریز کشت گلخانه‌ای است، گفت: توسعه کشت گلخانه‌ای برای 5 هکتار از اراضی کشاورزی دماوند تا پایان سال 99 محقق خواهد شد.
حسین اردلانی در گفت‌وگو با خبرنگار آفرینش اظهار داشت: طی گذشت چندین سال سیاست جهاد کشاورزی توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در دو قسمت شامل توسعه گلخانه‌های کوچک مقیاس و صنعتی بوده است.
وی افزود: کشت در گلخانه با توجه به عملکردی که در واحد سطح کشت دارد، می‌تواند بهره‌وری تولید و بهره‌وری مصرف آب را افزایش دهد و همچنین اشتغال خوبی را ایجاد کند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند تصریح کرد: طی سال‌های گذشته اقدامات مثبتی همچون پرداخت تسهیلات به کشت‌های گلخانه‌ای صورت گرفته است، نرخ تسهیلات به متقاضیان در سال گذشته 15 درصد بوده است.
اردلانی گفت: امسال نیز همین سیاست ادامه خواهد داشت و توسعه کشت گلخانه‌ای در سطح حدود پنج هکتار را در برنامه داریم که سعی می‌کنیم تا پایان سال آن را محقق کنیم.