آغاز عملیات عمرانی متروی غرب استان تهران در هفته دولت امسال

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس:

شهردار قدس به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی با حضور در دفتر نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی، با دکتر حسین حق‌وردی دیدار و گفتگو کردند.

شهرستان قدس-مژگان علیقارداشی
شهردار قدس به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی با حضور در دفتر نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی، با دکتر حسین حق‌وردی دیدار و گفتگو کردند.
در این جلسه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدس ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان و همچنین تقدیر از تلاش‌ها و خدمات دکتر حق‌وردی، پیرامون مسائل مختلف حوزه شهرستان قدس با نماینده مردم در مجلس به گفتگو پرداختند.
مهندس سعید شهلی، شهردار قدس با ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت شهری، به افزایش قابل توجه بودجه و تحقق آن در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت:این موضوع موجب شد اقدامات خوبی در حوزه اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی، افزایش سرانه‌ها و آسفالت معابر انجام گردد که سال درخشانی را در سال گذشته برای شهرقدس رقم زد.
وی کاهش معضل ترافیک، تعریض و ساماندهی معابر، احیای بافت فرسوده، توسعه سرانه‌های عمومی بویژه در حوزه فضای سبز و آموزش، احداث ۲ مدرسه و... را از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری در سال جاری برشمرد و ادامه داد:پروژه متروی غرب استان تهران، بحث تعیین تکلیف املاک موقوفه، فاضلاب شهری، راه‌اندازی ایستگاه راه‌آهن سراسری در شهرقدس، باغ شازده، رفع مشکلات پل پیامبر اعظم (ص)، توسعه سرانه‌های عمومی و...نیز از دیگر موضوعاتی ست که باید با کمک اعضای شورای اسلامی شهر قدس و نماینده مردم در مجلس در حل و فصل شود.
دکتر حق‌وردی نیز در سخنانی ضمن تقدیر از خدمات مجموعه مدیریت شهری، گفت:یکی از سازمان‌هایی که در زمینه تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» نقش مهم و کلیدی دارد شهرداری می‌باشد، لذا هرچه تعامل ما با شهرداری و نمایندگان مردم در پارلمان شهری بیشتر باشد، زمینه ارائه خدمات مطلوب فراهم شده و رضایت عموم مردم را به دنبال خواهد داشت.
وی با بیان اینکه شهرداری باید با ارائه برخی تسهیلات، زمینه حضور سرمایه‌گذاران را در شهر فراهم کند، افزود:اصلاحات ساختاری با هدف تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها، ایجاد برخی ظرفیت‌ها در طرح تفصیلی و برگزاری نشست‌های مشترک با سرمایه‌گذاران می‌تواند در تحقق این امر مثمرثمر واقع گردد.
نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس همچنین از آغاز عملیات عمرانی متروی غرب استان تهران در هفته دولت امسال خبر داد و خاطرنشان کرد که موضوعات و مطالبات مطرح شده از سوی مسئولان مدیریت شهری را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد نمود.
در پایان این نشست، شهردار و اعضای شورای اسلامی با اعطای لوح سپاس، از تلاش‌ها و خدمات دکتر حق‌وردی در تعامل با مجموعه مدیریت شهری قدس تقدیر و برای ایشان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی آرزوی موفقیت نمودند.