خبر

۰

 

همزمان با برگزاری جشن گلریزان ستاد دیه انجام شد؛
کمک ۴۵۰ میلیون تومانی رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
همزمان با برگزاری سی‌وسومین جشن گلریزان ستاد دیه کشور ویژه‌ی کمک به آزادی زندانیان نیازمند، رهبر انقلاب اسلامی، مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری ، جشن گلریزان هر سال در ماه مبارک رمضان، به همت ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با حضور جمعی از مسئولان و خیّرین نیکوکار در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود که بنا بر اعلام این ستاد، به علت شیوع بیماری و لزوم حفظ سلامت خیرین، برنامه‌های امسال در قالب گلریزان‌های تلویزیونی و آیین‌های زنده در فضای مجازی برگزار خواهد شد.
 
تست کرونای دانشمند ایرانی زندانی در آمریکا مثبت شد
روزنامه گاردین در گزارشی نوشت، دکتر سیروس عسگری دانشمند ایرانی که در آمریکا زندانی است به کووید-۱۹ مبتلا شده است.
به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه گاردین، بنا به گفته خانواده و وکلای دکتر عسگری، او که هفته‌ها است خواستار آزادی از زندان مهاجرت آمریکا در زندان آلکساندریا بوده است، به کووید-۱۹ مبتلا شده است.
وکلای او  متوجه شدند که تست کووید-۱۹ او مثبت شده است و در تماسی تلفنی با گاردین، عسگری به شدت سرفه می‌کرد و اظهار کرده است که چند روز است تب دارد.
دکتر عسگری و خانواده‌اش خواستار آزادی‎اش هستند تا بتواند به یک مرکز درمانی برود و از او مراقبت شود.
 
افزایش بودجه پاکستان برای حصارکشی  مرز مشترک با ایران
مقامات پاکستان از افزایش بودجه حصارکشی مرز مشترک با ایران به میزان ۳ میلیارد روپیه معادل ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار خبر دادند.
به گزارش فارس، مقامات پاکستان از افزایش بودجه حصارکشی مرز مشترک با ایران به میزان ۳ میلیارد روپیه معادل ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار خبر دادند.
مقامات نیروهای مرزی پاکستان موسوم به «اف سی» اعلام کردند که بودجه حصار کشی مرز مشترک با ایران ۳ میلیارد روپیه معادل ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار افزایش یافته است.
فرماندهان نیروهای مرزی پاکستان موضوع افزایش بودجه برای تکمیل طرح حصار کشی مرز ایران را به مجلس سنای این کشور اطلاع رسانی کردند.
این در حالی است که کمیته هماهنگی اقتصادی پاکستان بودجه  ۳ میلیادر روپیه‌ای برای حصارکشی مرز ایران تصویب کرده است.
 
 ناظران عنوان کردند:
تصاویر ماهواره‌ای نشان‌دهنده حضور کیم جونگ‌اون در ویلای ووسان است
به گفته کارشناسان، تصاویر ماهواره‌ای از حرکات قایق‌های لوکسی که رهبر کره شمالی و همراهانش اخیرا در نزدیکی وونسان به استفاده کردند، نشانه‌های جدیدی از حضور وی در این ویلای ساحلی است.
به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم، ناظران معتقد هستند که تصاویر ماهواره‌ای ازحرکات قایق‌های لوکسی که «کیم جونگ‌اون»، رهبر کره شمالی و همراهانش اخیرا در نزدیکی وونسان به استفاده کردند، نشانه‌های جدیدی از حضور وی در این ویلای ساحلی است.
روز گذشته، پایگاه «ان کی پرو» اعلام کرد که تصاویر ماهواره‌ای تجاری نشان می‌دهد قایق‌هایی که اغلب توسط کیم  جونگ‌اون استفاده می‌شود، به‌ گونه‌ای تحرک داشته‌اند که از احتمال حضور او و همراهانش در منطقه وونسان خبر می‌دهند.