پاروزنان برای مدال در هانگژو باید رکوردشان را ارتقا دهند

کتایون اشرف نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی:

کتایون اشرف نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی درباره مسابقات پیش روی رشته‌های مختلف قایقرانی، گفت : تیم دراگون‌بوت به کاپ جهانی چین اعزام می‌شود و در این مسابقات به دلیل اینکه حریفان قدری شرکت می‌کنند می‌توانند خود را بسنجد و جایگاه واقعی خود را در آسیا پیدا کنند.

کتایون اشرف نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی درباره مسابقات پیش روی رشته‌های مختلف قایقرانی، گفت : تیم دراگون‌بوت به کاپ جهانی چین اعزام می‌شود و در این مسابقات به دلیل اینکه حریفان قدری شرکت می‌کنند می‌توانند خود را بسنجد و جایگاه واقعی خود را در آسیا پیدا کنند. پاروزنان تا زمان اعزام در اردو به سر می‌برند.وی افزود: قایقرانان سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان چک نتایج خوبی کسب کردند. امیدوارم آنها بتوانند این نتایج را در چین تکرار کنند. هرچند در آن زمان تمام حریفان آنها در مسابقات چک حضور نداشتند و در این دوره سطح مسابقات بسیار بالاتر و رقابت سخت‌تر خواهد بود.
نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی درباره عملکرد پاروزنان در مسابقات جایزه بزرگ مسکو، گفت: ورزشکاران ما این شانس را داشتند تا در پیست استاندارد روسیه تمرین کنند. سطح مسابقات خیلی خوب بود و ملی‌پوشان در کنار تیم‌های خوب اروپایی همچون روسیه و بلاروس رقابت فشرده‌ای داشتند و تجربه خوبی به دست آوردند. هرچند در این مسابقات مدال‌های خوبی کسب کردیم، اما باید برای بازی‌ها بیش از پیش تلاش کنیم تا سطح رکوردها بالاتر برود.
وی ادامه داد: عملکرد قایقرانان به شرایط جوی و مسابقه بازمی‌گردد، مربی تیم از عملکرد پاروزنان رضایت دارد. هر قدر ملی‌پوشان در مسابقات مختلف شرکت کنند، آمادگی بیشتری برای بازی‌ها کسب می‌کنند.