باخت به ژاپن قابل پیش بینی بود

محمد محمدکاظم ملی‌پوش سابق والیبال ایران :

هفته اول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ آغاز شد و تیم ملی ایران در اولین مسابقه مقابل ژاپن با حساب سه بر صفر شکست خورد.

 هفته اول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ آغاز شد و تیم ملی ایران در اولین مسابقه مقابل ژاپن با حساب سه بر صفر شکست خورد.
محمد محمدکاظم ملی‌پوش سابق والیبال ایران در مورد عملکرد تیم ملی برابر ژاپن گفت: اتفاقی افتاد که از قبل پیش‌بینی می‌شد. با کمبود بازی تدارکاتی خوب وارد این مسابقات شدیم و نتیجه‌ اولین مسابقه را از دست دادیم. این مسابقات یکی از مهمترین تورنمنت‌ها برای کسب سهمیه المپیک است که باید آماده‌تر وارد می‌شدیم.
وی افزود: در توپ‌های اول تا حدودی مشکل داشتیم و می‌توانستیم بهتر از این کار کنیم. در گیم دوم هم تا امتیاز ۱۴ بر ۱۰ جلو بودیم اما اتفاقاتی افتاد که آن گیم را از دست دادیم. در شروع مسابقه هم از نظر آرایش تیمی مشکل داشتیم. وقتی از پاسور چهار شروع کردیم برای بچه‌ها گنگ بود. ژاپن بازی را خیلی خوب شروع کرد و تحت تاثیر بازی حریف قرار گرفتیم. امیدوارم در طول مسابقات شرایط بهتر شود و رنکینگ بهتری بگیریم.
وی در مورد آرایش تیمی ایران در این مسابقه گفت: اگر بازی تدارکاتی بیشتری داشتیم و مربی به ترکیب دلخواهش می‌رسید چنین اتفاقی نمی‌افتاد. ارزش و اعتبار این مسابقات امسال برای ما خیلی بالاست. امیدوارم روند تیم بهتر شود. بازی‌های بعدی خیلی سخت و مشکل است. چین هم کم کم به ما نزدیک می شود. الان فقط باید روی روح و روان تیم کار کنیم تا دوباره به شرایط آرمانی خود برگردند.