بدترین نتیجه تکواندو در ۳۰ سال اخیر گرفته شد

بهزاد خداداد ملی‌پوش اسبق تکواندو:

بهزاد خداداد ملی‌پوش اسبق تکواندو درباره ارزیابی خود از نتایج تیم ملی تکواندو در مسابقات قهرمانی جهان گفت : به طور حتم نتایجی که در باکو توسط تکواندوکاران کسب شد بدترین نتایج در ۳۰ یا ۳۵ سال اخیر بود و ۲ برنز ماحصل تلاش بچه‌های ما در شیاپ چانگ باکو بود.

بهزاد خداداد ملی‌پوش اسبق تکواندو  درباره ارزیابی خود از نتایج تیم ملی تکواندو در مسابقات قهرمانی جهان گفت : به طور حتم نتایجی که در باکو توسط تکواندوکاران کسب شد بدترین نتایج در ۳۰ یا ۳۵ سال اخیر بود و ۲ برنز ماحصل تلاش بچه‌های ما در شیاپ چانگ باکو بود. البته باید این را هم در نظر بگیریم ملی پوشان ما، مسئولان فدراسیون و کادرفنی تا روز آخر و پیش از اعزام دچار استرس بودند و به نوعی چالش بزرگی برای آن‌ها ایجاد شده بود مانند مثبت شدن تست دوپینگ که ممکن است صحبت از دسیسه و توطئه باشد و تست تمام تیم مثبت در بیاید.
وی افزود: بالاخره خود من هم ورزشکار بودم و این استرس‌ها را مشاهده و لمس کردم و به چشم دیده‌ام، در مهم‌ترین زمانی که تکواندوکاران نیاز به آرامش ذهنی دارند با این اتفاقات دست و پنجه نرم کردند. با این کار تمرکز از آن‌ها دور شد و خودم حس می‌زدم و می‌دانستم نمی‌توانند نتیجه بگیرند. هر چه نباشد بحث فنی و داشتن تمرکز خیلی مهم‌تر از بُعد نتیجه‌گیری است.
ملی‌پوش اسبق تیم ملی تکواندو با اشاره به کار بزرگ ناهید کیانی در روز پایانی و کسب مدال طلا گفت: خداراشکر در روز پایانی باز جای شکرش باقی است که در بخش بانوان ناهید کیانی با درخشش خود به مدال طلا رسید تا با این مدال طلا تیم بانوان ما برای نخستین بار بین پنج تیم برتر جهان قرار بگیرد و مدال نگرفتن پسران را جبران کند. این مدال با ارزش را به خود ناهید کیانی، جامعه تکواندو و مربی او تبریک عرض می‌کنم.