افزایش سهمیه پینگ‌پنگ مردان در هانگژو به ۳ نفر

سهمیه تنیس روی میز ایران در بخش مردان بازی‌های آسیایی هانگژو به ۳ نفر افزایش یافت.

 سهمیه تنیس روی میز ایران در بخش مردان بازی‌های آسیایی هانگژو به 3 نفر افزایش یافت.
گفتنی است، تنیس روی میز ایران برای بازی‌های آسیایی هانگژو یک سهمیه دختران و یک سهمیه مردان داشت. با توجه به اینکه گفته می‌شود تیم مردان ایران با حضور نفراتی چون نوشاد و نیما عالمیان،امیرحسین هدایی و امین احمدیان یکی از بهترین تیم‌های تاریخ این رشته است، کمیته ملی المپیک تجدید نظری در سهمیه مردان داشت.
 تعداد نفرات اعزامی در بخش مردان به سه نفر رسید تا تنیس روی میز علاوه بر انفرادی، در بخش دونفره و تیمی هم بتواند شرکت کند.
مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در گفت‌وگو با ایسنا در این مورد بیان کرد: با توجه به نتاجی درخشانی که تنیس روی میز در مسابقه انفرادی و دونفره قهرمانی جهان ۲۰۲۳ آفریقای جنوبی داشت، همچنین تاثیر امتیاز بازی های آسیایی در رنکینگ کسب سهمیه المپیک پاریس، کمیته ملی المپیک بررسی مجددی روی سهمیه مردان داشت. در نهایت هم به ما اعلام کردند تعداد سهمیه مردان به سه نفر افزایش پیدا کرد. از این رو تنیس روی میز در هر سه بخش انفرادی، دونفره و تیمی بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند.
وی با اشاره به یک سهمیه تنیس روی میز زنان در بازی‌های آسیایی گفت: امیدوارم کمیته ملی المپیک بتواند یک سهمیه دیگر هم به بانوان اضافه کند. در این صورت بانوان می‌توانند در بخش دونفره هم شرکت کنند و ما نیز از ظرفیت ندا شهسواری در بازی‌های آسیایی استفاده خواهیم کرد. به هر حال شهسواری در چهار دوره بازی‌های آسیایی شرکت کرده و تجربه او خیلی می‌تواند  کمک کند.