قهرمانی امسال شگفت‌انگیز بود

رضا نورمحمدی پیشکسوت پرسپولیس :

رضا نورمحمدی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر گفت: واقعا قهرمانی امسال شگفت‌انگیز بود؛ چرا که چند تیم قدرتمند در لیگ برتر و جام حذفی حضور داشتند، اما این پرسپولیس بود که در روز آخر و با گرفتن ۳ امتیاز قهرمان شد.

قهرمانی امسال شگفت‌انگیز بود

رضا نورمحمدی پیشکسوت پرسپولیس  در خصوص قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر گفت: واقعا قهرمانی امسال شگفت‌انگیز بود؛ چرا که چند تیم قدرتمند در لیگ برتر و  جام حذفی حضور داشتند، اما این پرسپولیس بود که در روز آخر و با گرفتن 3 امتیاز قهرمان شد.
وی در خصوص اینکه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس صحبت‌هایی کرده که شاید فصل آینده در پرسپولیس نماند، ادامه داد: با شناختی که از آقای گل محمدی دارم می‌دانم که او تحت فشار بوده و در همین فشارها صحبت از رفتن کرده است، اما او در این چند سال در هر تیمی که بوده عملکرد خوبی داشته و قطعا هیچ مربی‌ای تیم خوبش را رها نمی‌کند. گل محمدی مربی اول ایران است و با این تیم افتخارات زیادی کسب کرده و مطمئنا فصل آینده به دنبال افتخارات بیشتر هم خواهد بود.
وی در پاسخ به این سوال که با شرایط فعلی فکر می‌کنید پرسپولیس فصل آینده هم شانسی برای موفقیت خواهد داشت یا نه، افزود: مطمئنا سال بعد کار خیلی سخت‌تر می‌شود؛ چراکه همه تیم‌ها به قدرت پرسپولیس آگاه هستند. به نظر من بازیکنانی باید به پرسپولیس اضافه شوند تا گل محمدی بتواند تاکتیک‌های جدید را امتحان کند. پرسپولیس در حال حاضر کمبودی ندارد و وقتی تیمی در فینال حذفی در  دقیقه 100 گل می‌خورد، اما خودش را نمی‌بازد، این نشان می‌دهد که آن تیم کمبود ندارد. امیدوارم بازیکنانی که مدنظر پرسپولیس هستند،‌ در تیم بمانند و بازیکنان جدید هم خیلی زود اُخت شوند.