پرسپولیس ثابت کرد شخصیت قهرمانی دارد

اسماعیل حلالی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس:

اسماعیل حلالی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال و قهرمانی در جام حذفی اظهار داشت: با توجه به فراز و نشیب‌هایی که در طول فصل وجود داشت و در مقطعی که پرسپولیس با افت روبرو شد، فقط اتحاد و همدلی اعضای تیم باعث شد که چنین نتیجه خوبی رقم بخورد و پرسپولیس برای سومین‌ بار دبل قهرمانی کند.

پرسپولیس ثابت کرد  شخصیت قهرمانی دارد

اسماعیل حلالی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال و قهرمانی در جام حذفی اظهار داشت: با توجه به فراز و نشیب‌هایی که در طول فصل وجود داشت و در مقطعی که پرسپولیس با افت روبرو شد، فقط اتحاد و همدلی اعضای تیم باعث شد که چنین نتیجه خوبی رقم بخورد و پرسپولیس برای سومین‌ بار دبل قهرمانی کند. شاگردان گل‌محمدی برای یک بار دیگر نشان دادند که شخصیت قهرمانی دارند و اگر این تیم حفظ و با چند بازیکن خوب تقویت شود، می‌تواند در آسیا هم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.
وی افزود: پرسپولیس در فینال حذفی، تمرکز بیشتری نسبت به استقلال داشت و با آرامش و منطق بیشتری بازی کرد. در طرف مقابل ذهن بازیکنان استقلال و کادر فنی این تیم درگیر مسائل حاشیه‌ای بود و روی فوتبال بازی کردن تمرکز نداشتند. به همین دلیل پرسپولیس توانست از تجربه‌اش سود ببرد و بازی را به نفع خودش تمام کند.
بازیکن پیشین پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های گل‌محمدی مبنی بر خستگی و کار کردن در تیمی دیگر عنوان کرد: در این خصوص نباید عجولانه تصمیم گرفت. قطعا گل‌محمدی و سایر بازیکنان نیاز به استراحت دارند. تا آنجایی که می‌دانم گل‌محمدی یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. من معتقدم که باشگاه پرسپولیس علاوه بر اینکه نباید اجازه جدایی به یحیی بدهد، بلکه از همین امروز باید به فکر تقویت و جذب بازیکنان مورد نیاز کادر فنی باشد. قطعا پرسپولیس در آسیا کار دشواری خواهد داشت.
وی در پایان درباره حاشیه‌های به وجود آمده در کنار زمین و رفتارهای ساپینتو گفت: به نظر من در فصل گذشته رفتارهای ساپینتو بیشترین ضربه را به استقلال زد. شاید مربی پرتغالی به لحاظ فنی کیفیت خوبی داشته باشد اما حاشیه‌ها و اخراج‌های او خیلی به ضرر استقلال تمام شد. در دربی هم استقلال گل مساوی را به ثمر رساند اما ساپینتو خیلی راحت تیمش را به حاشیه برد و به نوعی در کنار زمین شخصیت مناسبی از خود نشان نداد. ساپینتو با مربیان بزرگ استقلال قابل مقایسه نیست و او قطعا به این شیوه نمی‌تواند در ایران موفق شود.