یکی از مشکلات استقلال رفتارهای ساپینتو بود

شاهین بیانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال :

شاهین بیانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره ناکامی تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی جام حذفی فوتبال، گفت : استقلال با این نفرات خیلی خوب بازی می‌کرد و می‌توانست قهرمانی لیگ برتر را با شکست پرسپولیس در دربی مسجل کند اما موفق نشد.

یکی از مشکلات استقلال رفتارهای ساپینتو بود

شاهین بیانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  درباره ناکامی تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی جام حذفی فوتبال، گفت : استقلال با این نفرات خیلی خوب بازی می‌کرد و می‌توانست قهرمانی لیگ برتر را با شکست پرسپولیس در دربی مسجل کند اما موفق نشد. امسال از سال‌هایی بود که فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم قهرمان شویم.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در واکنش به بحث حمایت از پرسپولیس برای رسیدن به عناوین قهرمانی گفت: فرض بگیریم این موضوعات درست باشد. ما به لحاظ فنی چه کردیم؟ در دنیا به بازیکنان نمره می‌دهند. ما در دربی چه نمره‌ای گرفتیم؟ هواداران استقلال خودشان بررسی کنند و این سوال را بپرسند دو بازیکن خوب تیم ما در دربی کدام نفرات بودند؟ آیا به بازیکنی می‌رسند؟ گل اولی که خوردیم روی دفع اشتباه صالح حردانی بود و توپ را جایی فرستاد که بازیکن پرسپولیس نزدیک محوطه جریمه ایستاده بود! این مسائل در فوتبال ساده است. روی گل دوم پرسپولیس، دفاع ما چسبیده به خط دروازه بود و سید حسین حسینی دید نداشت. مدافعان باید نزدیک نقطه پنالتی می‌ایستادند. ما گل‌های ساده‌ای خوردیم. پرسپولیس با تیم خوبش کم اشتباه بود اما استقلال راحت می‌توانست برنده هر دو دربی باشد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه با صحبت‌هایی که انجام داد موافق ماندن ساپینتو نیست، گفت: بحثم این است که عملکردش ارزیابی شود. این آقا با رفتارهایش به استقلال لطمه زد. یکی از مشکلات استقلال در این فصل رفتارهای ساپینتو بود. مگر می‌شود یک مربی 9 بازی محروم باشد؟ فکر می‌کنید اگر او در دربی اخراج نمی‌شد، حضورش کنار زمین نمی‌توانست به تیم کمک کند تا گل دوم را نخوریم؟ وقتی سرمربی نباشد تیم ضربه می‌خورد. چرا باید چنین پول‌هایی خرج این مربی شود؟ امسال بهترین فرصت را برای گرفتن جام داشتیم که از دست دادیم. ما خودمان دو جام را به پرسپولیس تقدیم کردیم.