جاذبه‌های گردشگری جهان

جزایر گالاپاگوس یکی از زیباترین مکان های دیدنی جهان هستند که در نوع خود، بی نظیر و توصیف ناپذیر می‏ باشند. شاید تمایل داشته باشید که همانند لاک پشت‏های غول پیکر یا دایناسورها در میان چمن‏های بلند و بوته های آبی زندگی کنید!بهتر است برای تماشای این زیبایی‏های شگفت انگیز، سفر کوتاهی به اکوادور داشته باشید.

قسمت پنجم
 جزایر گالاپاگوس، اکوادور
جزایر گالاپاگوس یکی از زیباترین مکان های دیدنی جهان هستند که در نوع خود، بی نظیر و توصیف ناپذیر می‏باشند. شاید تمایل داشته باشید که همانند لاک پشت‏های غول پیکر یا دایناسورها در میان چمن‏های بلند و بوته های آبی زندگی کنید!بهتر است برای تماشای این زیبایی‏های شگفت انگیز، سفر کوتاهی به اکوادور داشته باشید. قطعاً یک سفر دریایی، روش هیجان انگیزی برای کشف جزایر گالاپاگوس است.
 صخره بزرگ و ساحل وایتهاون، استرالیا
اگرچه صخره بزرگ –بزرگترین منطقه روی زمین –از فضا دیده می شود، اما بهترین نقطه دید در این مکان، در دسترس مشتاق به غواصان قرار دارد که هر ساله از آن بازدید می‏کنند. ساحل Whitehaven اغلب به عنوان یکی از زیباترین سواحل جهان و یکی از عجایب در بین مکان‎های دیدنی جهان شناخته می شود.
 جزایر فارو
این جزیره های زیبا و تماشایی، جایی در میان آب های اقیانوسی، حد فاصل کشورهای ایسلند و نروژ قرارر گرفته اند. با 18 جزیره آتشفشانی که در خود جای داده است، خانه هایی با سقف هایی پوشیده شده با چمن، خط ساحلی صخره ای منحصر به فرد، جزایر فارو، یک منظره عظیم را به نمایش گذاشته است. آبشار مولافوسور، معروف ترین مکان در این مجمع الجزایر است. آبشار در قالب یک منظره فانتزی، از صخره های جزیره واگار، به اقیانوس زیرین خود سقوط می کند و تپه های سبز روستای گاسادالور به عنوان یک پس زمینه، زیبایی این مکان را دو چندان ساخته است.تماشای این مجمع الجزایر به عنوان یکی از مکان‏های دیدنی جهان، واقعاً تکرار نشدنی است.
ادامه دارد...
 کافه محتوا