دومین بازدید سرزده بازرس ویژه استاندار از شرکت توزیع برق استان کرمانشاه

دکتر بنکدار بازرس ویژه استاندار و مدیرکل بازرسی استانداری کرمانشاه برای دومین بار طی سه ماه گذشته به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی در ساعت ‏های پایانی شب با هیات همراه از شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بازدید کرد.

كرمانشاه-حسامي
دکتر بنکدار بازرس ویژه استاندار و مدیرکل بازرسی استانداری کرمانشاه برای دومین بار طی سه ماه گذشته به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی در ساعت‏های پایانی شب با هیات همراه از شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، در این بازدید شبانه که از (واحد شبانه روزی امداد برق) دیسپاچینگ و واحد ۲۴ ساعته پاسخگویی تلفنی ۱۲۱  صورت گرفت، ابتدا مهندس قنبری مدیر امور دیسپاچینگ این شرکت نحوه خدمات رسانی امور دیسپاچینگ و واحدهای عملیات و اتفاقات به مشترکین در مواقع خاموشی‏های برق در اثر حوادث و اتفاقات را تشریح نمود.
در ادامه دکتر بنکدار بازرس ویژه استاندار و مدیر کل بازرسی استانداری کرمانشاه نیز از لیست الکترونیکی ثبت شده تماس‌های مردمی و مکالمه تلفنی با تعدادی از مشترکینی که با واحد ۱۲۱ تماس گرفته بودند بازدید به عمل آورد.
وی ضمن اعلام رضایتمندی حداکثری نسبت به تماس گیرندگان از نحوه برخورد اپراتورهای ۱۲۱ و مراجعه به موقع در محل خاموشی برق در حداقل زمان و اقدام برای رفع خاموشی توسط کارکنان شرکت برق تقدیر و تشکر کرد.
در پایان دکتر بنکدار با اپراتورهای ۱۲۱ که درخواست‌هایی در خصوص وضعیت کاری خود داشتند دیدار و گفتگو نمود.