استخدام پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان از بدو تحصیل

رئیس دانشگاه فرهنگیان:

خنیفر گفت: پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان از بدو تحصیل، استخدام می‌شوند.


خنیفر گفت: پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان از بدو تحصیل، استخدام می‌شوند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: امسال هم مانند سال‌های گذشته حدود ۲۰ ردیف برای استخدام ۲۰ هزار نیرو با اهتمام وزیر آموزش پرورش و معاونت استخدامی تعریف شد. این نیرو از میان فارغ التحصیلان دبیرستانی تمام استان‌ها و ۹۸ پردیس، مرکز پذیرش می‌شوند. پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان از بدو تحصیل، استخدام می‌شوند.
او گفت: این افراد دو برابر تحصیل خود تعهد خدمت به آموزش
 و پرورش دارند. امیدواریم فعالیت آنها از اول مهر سال تحصیلی جدید شروع شود اما اگر ستاد مقابله با کرونا اجازه باز شدن مدارس را ندهد، ما شبکه‌های الکترونیکی خود را فعال کرده تا بتوانند از این طریق سال تحصیلی را آغاز کنند.خنیفر بیان کرد: دانشجویان ما توانستند کلاس‌های عملی خود را بگذرانند. اگر دانشجویان نتوانند تا ۱۵ شهریور امتحانات عملی خود را پاس کنند، می‌توانند از طریق سامانه شاد امتحانات خود را به پایان برسانند. معلمان حتی بعد از  ۸ سال خدمت متعهدانه خود می توانند حدود 30-35 سال به کار معلمی خود ادامه دهند. دانشجویان در کنار کار معلمی خود
می توانند به تحصیل خود همچنان از طریق دانشگاه های مربوطه ادامه دهند.
او گفت: حدود ۷۷ هزار نفر جذب خواهند شد که از این تعداد حدود  ۲۸ هزار نفر از مهارت آموزان  و ۲۵ هزار نفر هم از سواد آموزان خواهند بود.همچنین حدود ۵ هزار نفر هم از سال‌های گذشته هستند که به
کار گرفته خواهند شد. کف نیاز‌ها حدود ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار نیرو  است که با تمهیدات آموزش و پروش و همکاری بین دانشگاه و آموزش و پرورش حل خواهد شد.
 راه هایی برای سنجش و انتخاب نیرو
 رئیس دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: بهترین روش برای سنجش کنکور است اما در صورت بروز مشکلات برای برگزاری آن می توانیم
به طور منطقه‌ای این کار را انجام دهیم.ما تابع گفته‌های ستاد مقابله با کرونا هستیم، امیدواریم با رعایت تمام نکات بهداشتی بتوانیم کنکور را که بهترین روش سنجش است، برگزار کنیم.