نشست صمیمی فرماندار نظرآباد با جمعی از کم توانان جسمی و حرکتی

نشست صمیمی فرماندار نظرآباد با جمعی از کم توانان جسمی و حرکتی


 


نظرآباد-سیروس رنجبرکهن
به گزارش روابط عمومی فرمانداری نظرآباد، نشست صمیمی فرماندار شهرستان و همراهی معاون ایشان، رییس شورای اسلامی شهر نظرآباد، روسای ادارات بهزیستی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی با جمعی از کم توانان جسمی و حرکتی برگزار گردید.
در این نشست افرادی که تحت پوشش بهزیستی شهرستان نظرآبادهستند در خصوص مشکلات موجود پیرامون اشتغال، مناسب سازی شهری، مشکلات معیشتی و... به بیان مطلب پرداخته و مسئولین مربوطه نیز پاسخگوی آنها بودند.
در ادامه فرماندار نظرآباد در تشریح اهداف برگزاری این نشست گفت: بی شک هر قشر و گروهی
دغدغه های خاص خود را دارند که بر ما خادمان مردم الزامی است بی واسطه از زبان خودشان شنیده و پاسخگوی مطالباتشان باشیم.
وی افزود:طی یکسال گذشته‏ی خدمتم در نظرآباد تمام تلاشم بر این بوده تا افزون بر برپایی مستمر ملاقات عمومی در سه شنبه هرهفته، با اقشار و گروه های مختلف دیدار داشته باشم و خدا را شاکرم که امروز نیز میزبان جمعی از تحت پوششین عزیز بهزیستی هستم اگرچه با برخی عزیزان در دیدارهایی که به منزلشان داشته ایم سابقا ملاقات داشته و مشکلاتشان را احصا و بررسی نموده ایم.دکتر بغدادی با اشاره به مطالبات حضار عنوان نمود: برخی از مشکلات همچون
مناسب سازی اماکن عمومی، حل مشکل اشتغال با رایزنی‏های انجام شده با واحدهای تولیدی و...در سطح شهرستان قابل حل بوده که به صورت مستمر پیگیر آن هستیم و به حمدالله بخشی نیز اجرایی گردیده است.
این مسئول اضافه کرد:بی شک مطالباتی هم که باید در سطح استانی و ملی مرتفع گردد همچون تحقق ۳درصد سهمیه معلولین در آزمون‏های استخدامی و...را پیگیری خواهیم نمود تا در حد توان و بنا بر وظیفه بتوانیم گره گشای مسائل مطروحه باشیم.
نماینده عالی دولت در نظرآباد خاطرنشان کرد:تحت پوششین بهزیستی شاید در عضوی از بدن خود دچار کم یا ناتوانی باشند اما بی شک از هوش و استعداد بسیاری برخوردار بوده و تلاش مضاعف خواهیم نمود تا به این قشر عزیز از جامعه توجه ویژه شود.