نمی‌توان در یک فصل فوتبالی از یک تیم انتظار داشت همیشه برنده باشد

حمید استیلی سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس:

رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران در حالی با صدرنشینی پرسپولیس وارد هفته نوزدهم می‌شود که این تیم آخرین دیدار خود را با نتیجه یک بر صفر به فولاد خوزستان واگذار کرد. باخت سرخپوشان پایتخت حاشیه‌های زیادی را برای این تیم در اهواز به همراه داشت تا شکایت هر دو باشگاه را برای رس

نمی‌توان در یک فصل فوتبالی از یک تیم انتظار داشت همیشه برنده باشد



 


رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران در حالی با صدرنشینی پرسپولیس وارد هفته نوزدهم می‌شود که این تیم آخرین دیدار خود را با نتیجه
یک بر صفر به فولاد خوزستان واگذار کرد. باخت سرخپوشان پایتخت حاشیه‌های زیادی را برای این تیم در اهواز به همراه داشت تا شکایت هر دو باشگاه را برای رسیدگی کمیته انضباطی همراه داشته باشد.حمید استیلی سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ، ضمن اشاره به نتایج پرسپولیس در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر، عدم برخورد با نیمکت‌های پرحاشیه لیگ برتری را یکی از مشکلات جاری فوتبالی دانست و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.
وی با اشاره به شکست یک بر صفر این تیم مقابل فولاد گفت: نمی‌توان در یک فصل فوتبالی از یک تیم انتظار داشت همیشه برنده باشد. نوسان نتیجه گیری کاملاً طبیعی است. مهم این است پرسپولیس به باختن عادت نکند و حاشیه را همراه خود داشته باشد.
وی  با اشاره به حاشیه‌های به وجود آمده در حاشیه دیدار پرسپولیس و فولاد که منجر به شکایت از مربیان دو تیم شده است، گفت: درباره نتیجه گیری فولاد با جواد نکونام باید گفت استراتژی فنی این تیم کاملاً مشخص است، فولاد سه سال است با این طرز تفکر بازی می‌کند و در حد خودش هم نتیجه می‌گیرد. نمی‌توان این تاکتیک فنی را زیر سوال برد.
وی درباره تصمیمات فنی یحیی گل محمدی برای انتخاب ترکیب اصلی خود گفت :  هیچکس بهتر از سرمربی برای تیمش تصمیم نمی‌گیرد چون او در تمرینات حضور دارند و جز به جز مسائل را می‌سنجد. نکات فنی و روحی- روانی که او می‌بیند هیچ کارشناسی آگاهی ندارد. به هر حال در تیمی که کریم باقری و سیدجلال حسینی جزو کادر فنی آن هستند بازیکنان باید بیشتر از همیشه یادشان بیاید که علاوه بر فوتبال حرفه‌ای باید روی چه اصولی کار و تلاش کنند. جوانان پرسپولیس قدر این پیراهن را بدانند چون فرصتی استثنایی است.