دیدار مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین با نماینده مردم شریف شهرهای بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی

دیدار مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین با نماینده مردم شریف شهرهای بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی

 


قزوين-خردمند
مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین با نماینده مردم شریف شهرهای بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ديدار كرد.
در راستای خدمت رسانی به مردم شهرستان‎های بویین زهرا و آوج، مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین با حضور در دفتر نماینده مردم شریف این شهرستان‏ها به رفع مشکلات مردم در زمینه گازرسانی پرداخت.
 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، علی حجتی پور
مدیر عامل این شرکت اراده مدیران استان را در راستای خدمت رسانی به مردم شریف دانست و گفت:در این برهه از زمان مردم ما نیاز به خدمت‏رسانی صادقانه دارند و هدف اصلی شرکت گاز استان قزوین با توجه به وظیفه ذاتی آن، بر این امر خداپسندانه استوار است.
وی در ادامه مشترکین بهره مند از گاز طبیعی شهرستان بویین زهرا را بیش از 50 هزار مشترک بر شمرد و افزود:از 126 روستا در این شهرستان، 111 روستا به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل هستند و 5 روستای قشلاق حاجی آباد، بالا خانلو، چنار اولیاء، پتکوه و علی آباد رامند در مرحله بررسی گازرسانی قرار دارند.
مهندس حجتی پور تعداد روستاهای بهره مند از گاز شهرستان آوج را 97 روستا اعلام کرد و اظهار داشت:تنها دو روستا در این شهرستان به دلیل سرانه بالای گازرسانی از نعمت گاز محروم هستند. وی همچنین افزود : مشترکین گاز طبیعی در شهرستان آوج بیش از 19 هزار و
 400 مورد می‏باشد.
در ادامه دکتر عباسپور نماینده مردم شریف شهرهای بویین زهرا وآوج در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان در ارائه خدمات گازرسانی به خصوص به مناطق محروم گفت:مردم شهرستان‏های بویین زهرا و آوج بسیار مردمان قانعی هستند و خدمت رسانی به این مردم ، رضایت خداوند متعال را به همراه دارد.
گفتنی است؛ در این جلسه مشکلات مشترکین و ذینفعان شرکت گاز در شهرستان‏های بویین زهرا و آوج به صورت حضوری  مطرح و توسط مهندس حجتی پور و هیات همراه و دکتر عباسپور مورد بررسی قرار گرفت.