راه‌اندازی مدرسه عالی مهارتی چرم و کفش دانشگاه آزاد اسلامی تبریز کلید خورد

عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از تأسیس مدرسه عالی مهارتی چرم و کفش این دانشگاه در سال جهش تولید خبر داد.

راه‌اندازی مدرسه عالی مهارتی چرم و کفش دانشگاه آزاد اسلامی تبریز کلید خورد


عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از تأسیس مدرسه عالی مهارتی چرم و کفش این دانشگاه در سال جهش تولید خبر داد.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه حل مسئله ملی است گفت: این دانشگاه در سالی که گذشت در زمینه سرای نوآوری کفش و چرم و تأسیس مرکز تحقیقات چرم و کفش و طرح پایش کفش و چرم فعالیت‌های متعددی انجام داده است .ان شاالله امسال در راستای منویات مقام معظم رهبری رونق تولید کفش که یک مسئله استانی و ملی است؛ پیشتاز خواهیم بود.وی رشته‌های مدرسه عالی مهارتی
چرم و کفش برشمرد و گفت: کلیه مهارت‌های مربوط صنعت چرم و کفش مانند ساخت و دوخت چرم ، طراحی و قالب‌سازی و پستهاسازی انواع کفش‌های زنانه ، مردانه ،پوتین ،چکمه ، ورزشی ،صندل و ماکاسین، آموزش مهارت‌های مدیریتی و فروش و بازاریابی و حسابداری بهای تمام شده محصول از جمله رشته‌های آموزشی این مدرسه مهارتی است.
وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی این مدرسه صرفاً کوتاه‌مدت و میان‌مدت مهارتی خواهد بود ؛افزود: این دوره‌ها با استفاده از آخرین متد آموزشی روز دنیا و بهترین دستگاه‌ها و با بهره‌مندی از حضور اساتید برجسته و مجرب کشور برگزار خواهد شد و محدودیتی برای برگزاری دوره‌ها در واحدهای تولیدی و صنعتی وجود نخواهد داشت .
جوانپور تصریح کرد:سرفصل‌های استاندار آموزشی تعیین شده برای دوره‌ها مطابق آخرین استانداردهای بین‌المللی و با تأکید به برند ملی و بومی چرم و کفش اصیل تبریز می‌باشد.
وی افزود:این مدرسه به همت دانشگاه آزاد اسلامی و همیاری اهالی صنعت چرم و کفش بنا نهاده شده است که دوره‌های کارورزی، کاربنیان و کارآفرینی به صورت پیشرفته برگزار خواهد کرد.در پایان هر دوره گواهی معتبر آموزشی مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز ارائه خواهد شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال جاری، پذیرای حداقل ۱۲۰۰ نفر از داوطلبان
باشیم.
وی تأکید کرد: برای ثبت‌نام در این مدرسه مهارتی محدودیت سنی و تحصیلاتی وجود ندارد.