تکمیل مدارک مهندسی پایه و سفارش‌گذاری تجهیزات دیرتحویل طرح اسلام‌آباد غرب

تکمیل مدارک مهندسی پایه و سفارش‌گذاری تجهیزات دیرتحویل طرح اسلام‌آباد غرب



بسته مدارک مهندسی پایه طرح دانش‌بنیان زنجیره ارزش تولید پلی‌پروپیلن از گاز طبیعی در ابعاد صنعتی تکمیل شد و سفارش‌گذاری تجهیزات دیرتحویل طرح به سازندگان داخلی در حال انجام است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سیدعبدالعظیم پلاسعیدی، مجری طرح GTPP پتروشیمی اسلام‌آباد غرب با قدردانی از تلاش‌های متخصصان و کارشناسان شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، مشاوران و پیمانکاران این طرح ملی و دانش‌بنیان اظهار کرد: بسته مدارک مهندسی پایه طرح دانش‌بنیان زنجیره ارزش تولید پلی‌پروپیلن از گاز طبیعی در ابعاد صنعتی با همت متخصصان ایرانی تکمیل شده است.
وی تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت طرح GTPP اسلام‌آباد غرب با نظارت کامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حال انجام است.
مجری طرح GTPP پتروشیمی اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه استفاده از نیروهای بومی برای ساخت این طرح در اولویت قرار دارد، گفت: ۹۲ درصد آنها از نیروهای بومی استان کرمانشاه و شهرستان اسلام‌آباد غرب هستند و باید بر این نکته تأکید کرد که از زمان شروع طرح تاکنون ۹۳۰ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه به ثبت رسیده است.
پلاسعیدی ادامه داد: همه نیازها و تجهیزات مهم، راهبردی و دیر تحویل از سازندگان ایرانی ثبت سفارش شده است و برای نخستین بار کمپرسور سنتز از سوی سازندگان ایرانی برای این طرح دانش‌بنیان ساخته می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه مجوزهای لازم برای ساخت و اجرای طرح GTPP اسلام‌آباد غرب دریافت شده است، اظهار کرد: با هدف ایمنی کامل، استاندارد ضریب زلزله به‌طور کامل در طرح رعایت شده است.