رئیس اداره برق گناوه: همه روستاهای شهرستان گناوه از نعمت برق برخوردار هستند

رئیس اداره برق گناوه: همه روستاهای شهرستان گناوه از نعمت برق برخوردار هستند



رئیس اداره برق شهرستان گناوه گفت: با جذب اعتبارات، گام مهمی
در برق رسانی به روستاهای شهرستان گناوه برداشته شده که نزدیک به
 صد در صد روستاهای شهرستان گناوه از نعمت برق بهرمند شده‌اند.
به گزارش مهر، جواد عرب در گفتگو با خبرنگاران در گناوه اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی مطلوب به روستاییان و همچنین ایجاد زیرساخت‌ها و حمایت از بخش کشاورزی با جذب اعتبارات، گام مهمی در برق رسانی به روستاهای شهرستان گناوه برداشته شده که نزدیک به
صد در صد روستاهای شهرستان گناوه از نعمت برق بهرمند شده‌اند.
رئیس اداره برق شهرستان گناوه افزود: با وجود اینکه در بعضی از روستاها با نبود زیرساخت‌ها از جمله آب و برق، کشاورزان به شهر مهاجرت می‌کردند بر آن شدیم تا اولویت کاری خود را به خدمات رسانی به این قشر زحمت کش قرار بدهیم.
وی گفت: در همین راستا با جذب اعتبار بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال در سال ۹۹ که رشد ۷۰ درصدی نسبت به سال ۹۸ داشت تکمیل طرح‌ها و همچنین برق رسانی به روستاهای بالای ۵ خانوار در دستور کار خود قرار دادیم.
وی یادآور شد: با هزینه‌ای بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال در حوزه روستایی تقریباً صد در صد روستاهای شهرستان از نعمت روشنایی برق بهرمند شد که گام مهمی در جلوگیری از مهاجرت این قشر زحمتکش به شهر بوده و رونق خوبی در بخش کشاورزی و دامداری شهرستان به وجود آورده است.
وی بیان کرد: در حوزه شهرستان گناوه اغلب روستاهای و حتی بُنکی های اطراف آن روستاها از نعمت برق برخوردار هستند و فقط دو بُنکی در روستای گماران از توابع بخش مرکزی شهرستان فاقد برق است که اعتبارات لازم برای برق دار کردن این دو روستا نیز جذب شده و تا آخر سال جاری جشن پایان روستاهای بدون برق را در شهرستان خواهیم گرفت.
رئیس اداره برق گناوه گفت: ما در حوزه روستایی، در روستاهایی که جمعیت آنها رو به رشد بوده با افزایش تعداد ترانس‌ها در سعی کردیم پایداری برق را در این روستاها افزایش دهیم و امسال نیز در این حوزه تلاش خواهیم کرد کمترین خاموشی را داشته باشیم.